کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

۲۰۰ واحد فعال در شهرک صنوف قم/واحدهای غیرفعال یکی از مشکلات شهرک است

خبرگزاری فارس , 24 بهمن 1400 ساعت 21:49

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم گفت: 200 واحد از مجموعه بازار آهن شهرک صنوف به‌صورت کامل فعال‌شده‌اند و باید برای واحدهای غیرفعال برنامه‌ریزی لازم در جهت رونق بخشیدن به شهرک انجام شود.


به گزارش قم نیوز علیرضا مظفری در گفت‌وگویی، با اشاره به آخرین وضعیت شهرک صنوف قم اظهار داشت: باوجود همه مشکلات، اصناف در این شهرک حضور پیداکرده و در حال فعالیت هستند.

وی تعداد واحدهای فعال در شهرک را موردبررسی قرارداد و افزود: شهرک در سه فاز طراحی‌شده و فاز نخست آن شامل ۳۸۵ واحد از صنف آهن و فولاد است و تا امروز ۳۱۰ واحد تکمیل‌شده و ۲۰۰ واحد از مجموعه بازار آهن به‌صورت کامل فعال‌شده‌است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم تعداد کل واحدهای طراحی‌شده در شهرک را موردبررسی قرارداد و گفت: تعداد واحدهای شهرک ۱۶۰۴ واحد بوده و ۱۳۰۰ واحد از آن واگذارشده است که ۹۷۶ واحد مربوط به درب و پنجره ساز و بیش از۳۸۵ واحد آهن‌فروش هستند.

وی یکی از مشکلات شهرک را واحدهای غیرفعال در سایت آهن‌فروشان شهرک دانست و ابراز کرد: رونق شهرک در گرو حل‌وفصل هر چه سریع‌تر این مسئله بوده تا شرایط ورود اصناف به شهرک تسریع گردد.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 102769

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/102769/۲۰۰-واحد-فعال-شهرک-صنوف-قم-واحدهای-غیرفعال-یکی-مشکلات

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir