قم نيوز : مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم گفت: 200 واحد از مجموعه بازار آهن شهرک صنوف به‌صورت کامل فعال‌شده‌اند و باید برای واحدهای غیرفعال برنامه‌ریزی لازم در جهت رونق بخشیدن به شهرک انجام شود.
۲۰۰ واحد فعال در شهرک صنوف قم/واحدهای غیرفعال یکی از مشکلات شهرک است
۲۰۰ واحد فعال در شهرک صنوف قم/واحدهای غیرفعال یکی از مشکلات شهرک است
به گزارش قم نیوز علیرضا مظفری در گفت‌وگویی، با اشاره به آخرین وضعیت شهرک صنوف قم اظهار داشت: باوجود همه مشکلات، اصناف در این شهرک حضور پیداکرده و در حال فعالیت هستند.

وی تعداد واحدهای فعال در شهرک را موردبررسی قرارداد و افزود: شهرک در سه فاز طراحی‌شده و فاز نخست آن شامل ۳۸۵ واحد از صنف آهن و فولاد است و تا امروز ۳۱۰ واحد تکمیل‌شده و ۲۰۰ واحد از مجموعه بازار آهن به‌صورت کامل فعال‌شده‌است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم تعداد کل واحدهای طراحی‌شده در شهرک را موردبررسی قرارداد و گفت: تعداد واحدهای شهرک ۱۶۰۴ واحد بوده و ۱۳۰۰ واحد از آن واگذارشده است که ۹۷۶ واحد مربوط به درب و پنجره ساز و بیش از۳۸۵ واحد آهن‌فروش هستند.

وی یکی از مشکلات شهرک را واحدهای غیرفعال در سایت آهن‌فروشان شهرک دانست و ابراز کرد: رونق شهرک در گرو حل‌وفصل هر چه سریع‌تر این مسئله بوده تا شرایط ورود اصناف به شهرک تسریع گردد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcceiqso2bqxm8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما