قم نيوز : مدیر روابط‌ عمومی و تبلیغات حرم کریمه اهل‌بیت(س) گفت: جشن میلاد مولی الموحدین امیرالمومنین(ع) در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می شود.
ویژه برنامه جشن میلاد امیرالمؤمنین(ع) در حرم حضرت معصومه(س) اعلام شد
ویژه برنامه جشن میلاد امیرالمؤمنین(ع) در حرم حضرت معصومه(س) اعلام شد
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام محسن آمره‌ای اظهار داشت: جشن میلاد مولی الموحدین امیرالمومنین(ع) در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می شود.

وی افزود: امشب همزمان با شب میلاد امیرالمؤمنین(ع) بعد از نماز مغرب و عشاء مراسم جشن در حرم کریمه اهل بیت(ع) برگزار می شود، حجت ‌الاسلام دارستانی در این مراسم به ایراد سخنرانی می پردازد  و حسن شالبافان مدیحه سرایی می کند.

مدیر روابط‌ عمومی و تبلیغات حرم کریمه اهل‌بیت(س) بیان کرد: مدیحه سرایی سیدرضا تحویلدار، اجرای سرود، تواشیح، شعرخوانی، مسابقه و اهدای متبرکات فاطمی از جمله برنامه های امشب حرم حضرت معصومه(س) است.

آمره ای با اشاره به ویژه برنامه های حرم بانوی کرامت در روز میلاد امام علی(ع) گفت: روز سه شنبه همزمان با صبح میلاد امیرالمومنین(ع) مراسم جشن از ساعت 10 صبح در شبستان امام خمینی(ره)  آغاز می شود، حجت ‌الاسلام والمسلمین میرمعینی سخنران این مراسم است و نجفی و شیخ زاده مداحی می کنند.

وی ادامه داد: روز سه شنبه بعد از نماز ظهر و عصر مراسم جشن در شبستان امام خمینی(ره) حرم بانوی کرامت برقرار است که حمزه علی‌پور مدیحه سرایی می کند، از ساعت 17 حجت ‌الاسلام رضایی اصفهانی به ایراد سخن می پردازد و جواد برزگر مرثیه سرایی می کند.

مدیر روابط‌ عمومی و تبلیغات حرم کریمه اهل‌بیت(س) خاطرنشان کرد: روز سه شنبه بعد از نماز مغرب و عشا همزمان با شام میلاد امیرالمومنین(ع) دعای توسل توسط هیات جانبازان استان قم قرائت می شود.

آمره ای خاطرنشان کرد: همچنین در این مراسم آیت الله شب زنده دار عضو مجلس خبرگان رهبری به ایراد سخن می پردازد و سیدمحسن بنی فاطمی مدیحه سرایی می کند، اجرای سرود، تواشیح، شعرخوانی، مسابقه و اهدای متبرکات فاطمی از جمله برنامه های این مراسم است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcaaun6m49nw01.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما