سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 10279
منبع : قم نیوز

توقیف فیلم سینمایی «بی خود و بی جهت» در قم

قم نيوز : قم نیوز: به دستور اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قم فیلم سینمایی«بی خود و بی جهت» علی رغم داشتن مجوز نمایش از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پس از یک شب اکران در سینما تربیت توقیف شد.
توقیف فیلم سینمایی «بی خود و بی جهت» در قم
به گزارش قم نیوز، فیلم سینمایی «بی خود و بی جهت»، آخرین ساخته عبدالرضا کاهانی، پس از یک شب نمایش در قم، از روی پرده سینما پایین کشیده شده است.

در تماس خبرنگار قم نیوز با سید رسول موسوی نژادیان، معاون فرهنگی و هنری اداره کل ارشاد قم با تایید توقیف این فیلم، گفت: «بی خود و بی جهت» مجوز اکران از ارشاد قم را نداشته است و مدیریت سینما تربیت بدون ثبت کارت مجوز فیلم در اداره کل ارشاد اقدام به اکران این فیلم کرده بود. که پس از یک شب اکران و فروش تعداد محدودی بلیط، نامه توقیف فیلم به مدیریت سینما ارسال شد.»

موسوی نژادیان ضمن اشاره به این موضوع که اداره کل فرهنگ و ارشاد هر استان دارای اختیار توقیف فیلم‌هایی است که با توجه به شرایط فرهنگی، ایجاد حساسیت می‌کنند و حتی با داشتن پروانه نمایش می‌تواند از اکران آنها جلوگیری کند، افزود: کارشناسان پس از بازبینی فیلم« بی خود و بی جهت» تصمیم به توقیف اکران فیلم گرفتند.

شایان ذکر است فیلم «بی خود و بی جهت» هم اکنون در سراسر ایران روی پرده سینماهاست. این فیلم ماجرای یک اسباب کشی پردردسر است و در آن بازیگرانی مانند رضا عطاران، پانته‌آ بهرام، نگار جواهریان و احمد مهران‌فر به ایفای نقش می‌پردازند.

انتهای پیام/115/
https://qomnews.ir/vdci3raz.t1auy2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما