سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب : 102793

برگزاری جشن میلاد امام علی(ع) به زبان‌های عربی و اردو در قم

قم نيوز : رئیس اداره امور بین‌الملل حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) از برگزاری جشن میلاد امام علی(ع) به زبان‌های عربی و اردو خبرداد و گفت: اردوزبانان و عرب‌زبانان ساکن قم در این مراسم حضور می‌یابند و مخاطبان این دو زبان از دیگر کشورها با استفاده از فضای مجازی از این جشن‌ها بهره می‌برند.
برگزاری جشن میلاد امام علی(ع) به زبان‌های عربی و اردو در قم
برگزاری جشن میلاد امام علی(ع) به زبان‌های عربی و اردو در قم
به گزارش قم نیوز کمال ثریا اردکانی با اشاره به برگزاری ویژه‌نامه‌های میلاد امام علی(ع) اظهار کرد: جشن میلاد به زبان عربی با سخنرانی حجت‌الاسلام سید محمد الطویر جاوی و مداحی محمد الجنامی به همراه قرائت قرآن توسط صادق المحلاتی و شعرخوانی حسین الساعی در شبستان حضرت زهرا(س) حرم بانوی کرامت برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: جشن ویژه عرب زبان سه شنبه هم‌زمان با 13 رجب ساعت 19 به وقت تهران و ساعت 18:30 به وقت کربلا با پخش از صفحه عربی اداره امور بین‌الملل حرم کریمه اهل‌بیت(س) در فضای مجازی به آدرس haramqom.arabic.com برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور بین‌الملل حرم مطهر بانوی کرامت از برگزاری ویژه برنامه میلاد امام علی(ع) برای اردوزبانان یاد کرد و گفت: این برنامه نیز امشب در شبستان حضرت زهرا(س) حرم مطهر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به قرائت قرآن توسط سید مجتبی رضوی در برنامه جشن اردوزبانان مطرح کرد: در این برنامه حجت‌الاسلام سید علی افضال رضوی صاحب به سخنرانی، غلام پنجتن مبارک پوری  به شعرخوانی و مرتضی شیخ به مدح‌خوانی خواهد پرداخت.

اردکانی با بیان اینکه صفحه اردوزبان اداره امور بین‌الملل حرم مطهر حضرت معصومه(س) به نشانی haramqomur برای همراهی مجازی مخاطبان درنظر گرفته شده است، عنوان کرد: مراسم اداره امور بین‌الملل در فضای بزرگ شبستان حضرت زهرا(س) و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد:  اردوزبانان و عرب‌زبانان ساکن قم در این مراسم حضور می‌یابند و مخاطبان این دو زبان از دیگر کشورها با استفاده از فضای مجازی از این جشن‌ها بهره می‌برند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjh8evtuqeyaz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما