چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب : 102808
منبع : قم نیوز

معاون اقتصادی استانداری قم معارفه شد

قم نيوز : استاندار قم در مراسمی، محسن امیدیان را به عنوان سرپرست جدید معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری معرفی و از خدمات مهرداد غضنفری قدردانی کرد.
معاون اقتصادی استانداری قم معارفه شد
معاون اقتصادی استانداری قم معارفه شد
به گزارش قم نیوز سردار سید محمدتقی شاهچراغی استاندار قم امروز در آیین معارفه سرپرست جدید معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم که در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان و در محل سالن کرامت استانداری برگزار شد، طی سخنانی با تبریک اعیاد رجبیه، ارزش و منزلت خدمت به مردم از منظر دین را مورد توجه قرار داد و بر لزوم تلاش مدیران برای بهره‌مندی از این فرصت ارزشمند جهت گره‌گشایی از مشکلات تأکید کرد.

استاندار قم معاونت اقتصادی را یکی از معاونت‌های مهم و دارای مسؤلیت‌ کلیدی استانداری برشمرد و گفت: ایجاد هم افزایی و هماهنگی در بین همه مجموعه‌های اقتصادی استان باید به عنوان یک اصل در دستور کار این معاونت باشد.

شاهچراغی همچنین بسیج ظرفیت‌ها و داشتن نگاه جهادی برای حل مشکلات مردم و پیشبرد شایسته برنامه‌های حوزه اقتصادی را بسیار مهم و ضروری خواند و اظهار امیدواری کرد که معاون جدید اقتصادی با چنین نگاهی بتواند به فرایند رونق و شکوفایی اقتصاد استان و شتاب‌بخشی به روند تولید و اشتغال کمک کند.

استاندار قم در پایان این جلسه، ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های مهرداد غضنفری معاون پیشین هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم، محسن امیدیان را به عنوان سرپرست جدید این معاونت معرفی کرد.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcgzx9q7ak9z74.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما