چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۱۶
کد مطلب : 102816
منبع : قم نیوز

مراسم عزاداری حضرت زینب(س) در حرم مطهر بانوی کرامت

قم نيوز : مراسم عزاداری شب رحلت حضرت زینب(س) با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود عالی و مداحی سید علی حسینی‌نژاد در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) برگزار و اعمال ام داوود نیز در این آستان مقدس با دعاخوانی میثم مطیعی و پخش زنده از شبکه سه سیما دنبال می‌شود.
مراسم عزاداری حضرت زینب(س) در حرم مطهر بانوی کرامت
مراسم عزاداری حضرت زینب(س) در حرم مطهر بانوی کرامت
به گزارش قم نیوز مجالس عزاداری رحلت جانسوز حضرت زینب کبری(س) در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) با حضور سخنرانان و مداحان مطرح برگزار می‌شود.

مراسم عزاداری شب رحلت چهارشنبه ۲۷ بهمن ماه بعد از نماز عشاء با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود عالی و مداحی سیدعلی حسینی‌نژاد دنبال خواهد شد.

پنج‌شنبه ۲۸ بهمن ماه مصادف با روز رحلت حضرت زینب(س) مراسمی در قالب اعمال ام داوود از ساعت ۱۳ با قرائت قرآن قاریان خورشیدی، فروغی و دباغ آغاز و در ادامه از ساعت ۱۶:۴۵ مداحی و قرائت دعا توسط میثم مطیعی برگزار خواهد شد.

اعمال ام داوود از ابتدا به صورت زنده از شبکه استانی قم، رادیو معارف و رادیو قم و از ساعت ۱۶:۴۵ مراسم مداحی و قرائت دعا به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در شام رحلت حضرت زینب (س) نیز بعد از نماز عشا حجت الاسلام والمسملین لقمانی سخنرانی خواهند داشت و سپس علی مهدوی نژاد به قرائت دعای کمیل و عزاداری خواهد پرداخت؛ پس ازدعای کمیل نیز از ساعت ۲۱ زیارت جامعه کبیره توسط حجت الاسلام شهیدی قرائت خواهد شد.

مراسم دعای ندبه صبح جمعه ۲۹ بهمن ماه از ساعت ۶ بامداد با سخنرانی حجت‌‌الاسلام و المسلمین فرحزاد و قرائت دعای عباس حیدرزاده برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcfy0dyvw6dxca.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما