قم نيوز : عضو فراکسیون حزب‌الله در پارلمان لبنان ضمن اشاره به افزایش قدرت حزب‌الله در عرصه‌های مختلف، رژیم‌صهیونیستی را در حالت ضعف روزافزون توصیف کرد.
عضو پارلمان لبنان: افزایش قدرت حزب‌الله تل‌آویو را مجبور به عقب‌نشینی خواهد کرد
عضو پارلمان لبنان: افزایش قدرت حزب‌الله تل‌آویو را مجبور به عقب‌نشینی خواهد کرد
به گزارش قم نیوز علی فیاض عضو فراکسیون الوفاء للمقاومة(وفاداری به مقاومت) در پارلمان لبنان ضمن اشاره به توانمندی‌ها و قدرت فزاینده نیروهای مقاومت حزب‌الله لبنان تاکید کرد که مردم لبنان باید به دور از وابستگی‌های خارجی با هم متحد باشند.

طبق گزارش خبرگزاری لبنان وابسته به وزارت اطلاع‌رسانی «NNA»، فیاض گفت: «افزایش قدرت نیروهای مقاومت و تثبیت آن در معادلات بازدارندگی، به طوری که پیشرفت آن زمین و دریا و هوا را پوشش دهد، همان حقیقتی است که اسرائیلی‌ها را مجبور به عقب‌نشینی خواهد کرد. این قدرت حاکمیت لبنان بر ثروت‌هایش در محیط دریا را باز خواهد گرداند و شکست از لبنان را [به رژیم صهیونیستی] تحمیل خواهد کرد».

نماینده مجلس لبنان ضمن اشاره به قدرت روزافزون مقاومت حزب‌الله، تاکید کرد: این‌ها حقایق و واقعیت‌هایی هستند که خواهیم دید. مسئله، مسئله‌ی وقت است و این تحولات، نتیجه موازنه قدرت بین مقاومت حزب‌الله و دشمن صهیونیستی است. موازنه قدرت روز به روز به نفع مقاومت در حال تغییر است؛ چرا که دشمن از فهم قواعد و منطق آن عاجز است.

عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت افزود: کشور لبنان در آستانه چالش‌های بزرگی قرار دارد و این چالش‌ها از انتخاب مسیر مناسب برای رشد اقتصادی و بهبود وضعیت مالی آغاز می‌شود تا به انتخابات پارلمانی و ریاست جمهوری برسد؛ تمام چالش‌های این مسیر باید به دست لبنانی‌ها برطرف شود.

نماینده پارلمان لبنان اذعان کرد: دیکته‌ها و وابستگی‌های خارجی با کمک‌های مثبت از خارج کشور متفاوت است؛ بین این دو فاصله‌‌ای وجود دارد که تشخیص آن سخت نیست. مردم لبنان این امکان را دارند که چالش‌های مقابل‌ خود را به فرصتی امیدوارکننده برای بازسازی کشورشان تبدیل کنند.

فیاض در ادامه از مردم لبنان خواست تا این مشکلات پیچیده و چالش‌های درهم تنیده کشورشان را با اتحاد و همگرایی، به دور از تعمیق تقسیمات سیاسی-مذهبی حل نمایند؛ چرا که در صورت شدت گرفتن اختلافات، لبنان باری دیگر در مسیر بحران‌ها قرار خواهد گرفت و  بیشتر آسیب خواهد دید.

دو روز گذشته جنبش حزب‌الله لبنان اعلام کرد که پهپادی تحت عنوان پهپاد «حسّان» را به عمق هفتاد کیلومتری فلسطین اشغالی فرستاده است. این پهپاد پس از انجام مأموریت‌ خود، تلاش‌های رژیم صهیونیستی برای سرنگونی را ناکام گذاشت و سالم به لبنان بازگشت. این موفقیت راهبردی نیروهای حزب‌الله مورد توجه بسیاری در منطقه و جهان قرار گرفته است.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcjo8evtuqeyoz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما