چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۵
کد مطلب : 102955
منبع : قم نیوز

برگزاری بیش از هزار مراسم عقد ازدواج در حرم حضرت معصومه (س)

قم نيوز : مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر حضرت معصومه (س) گفت: اتاق عقد حرم مطهر از ابتدای امسال تا انتهای بهمن‌ماه میزبان هزار و ۶۰ زوج جوان بوده است.
برگزاری بیش از هزار مراسم عقد ازدواج در حرم حضرت معصومه (س)
برگزاری بیش از هزار مراسم عقد ازدواج در حرم حضرت معصومه (س)
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام محسن آمره مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) با اشاره به برگزاری هزار و ۶۰ مراسم ازدواج از ابتدای امسال تا انتهای بهمن‌ماه گفت: اتاق عقد حرم مطهر بانوی کرامت از ماه ربیع‌الاول با تغییر دکوراسیون و چینش جدید سفره عقد هر روز بجز ایام عزاداری اهل بیت (ع) با ظرفیت دو اتاق عقد از ساعت ۱۱ الی ۱۸ به صورت یکسره پذیرای زوج‌های جوان است.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) گفت: برای هماهنگی اتاق عقد حرم مطهر، زوجین باید مقدمات ثبت و آزمایشات مربوطه را انجام داده و سپس حداقل ۱۰ روز قبل از تاریخ عقد با مراجعه به نشانی اینترنتی www.amfm.ir/wed فرم رزرو اتاق عقد را دانلود کرده و پس از تکمیل آن را به تایید محضردار برسانند.

آمره گفت: زوجین باید پس از تکمیل فرم، آن را به ایمیل amfmwed@Gmail.com ارسال کنند و سپس منتظر تماس کارشناسان اتاق عقد حرم مطهر بانوی کرامت جهت هماهنگی‌های بعدی باشند.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر حضرت معصومه (س)  گفت: مجاوران و ساکنین شهر مقدس قم نیز می‌توانند علاوه بر روش بالا، پس از تایید محضردار فرم را به‌صورت حضوری به کارشناسان اتاق عقد تحویل داده و زمان عقد را هماهنگ کنند.

آمره با بیان اینکه ظرفیت همراهان عروس و داماد برای حضور در اتاق عقد حرم مطهر بانوی کرامت حداکثر ۱۰ نفر است، گفت: از ورود بیش از ۱۰ نفر جلوگیری می‌شود و استفاده از ماسک و دستکش و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی نیز الزامی است؛ ورود افراد دارای علائم سرما خوردگی به اتاق عقد حرم مطهر و پذیرایی هرگونه خوراکی اعم از شیرینی و شکلات حتی به صورت محدود ممنوع است.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر حضرت معصومه (س)  گفت: با توجه به تقاضای زائران گرامی برای استفاده از اتاق عقد و ضرورت ضدعفونی کردن محل، حضور به موقع و خروج رأس موعد مقرر ضروری است.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcji8eviuqeyhz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما