چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۲
کد مطلب : 102958
منبع : قم نیوز

واکسن نزده‌ها بیشترین آمار فوتی‌های کرونایی قم را تشکیل می‌دهند

قم نيوز : رئیس مرکز بهداشت قم گفت: بر اساس بررسی‌های انجام شده بیمارانی که واکسن کرونا تزریق نکرده‌اند، بیشترین آمار فوتی‌ها را در قم تشکیل می‌دهند.
واکسن نزده‌ها بیشترین آمار فوتی‌های کرونایی قم را تشکیل می‌دهند
واکسن نزده‌ها بیشترین آمار فوتی‌های کرونایی قم را تشکیل می‌دهند
به گزارش قم نیوز سیامک محبی رئیس مرکز بهداشت قم گفت: از ۹۲ فوتی اخیر کرونایی در قم، ۶۲ درصد آن‌ها واکسن نزده بودند.

رئیس مرکز بهداشت قم گفت: هشت درصد فوتی‌ها سه دوز واکسن را زده بودند که نیمی از این درصد کمتر از ۲ هفته از واکسن سوم استفاده کرده بودند.

محبی گفت: همچنین از این هشت درصد، اغلب بالای ۷۰ سال و دارای بیماری زمینه‌ای بودند.

وضعیت کرونایی قم که از روز ۵ آذرماه به رنگ آبی درآمده بود، از چهارم بهمن‌ماه به رنگ زرد و از هشتم بهمن‌ماه به رنگ قرمز درآمد.

شهروندان برای طرح هرگونه پرسش درباره ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۴۰۳۰، ۳۱۳۶ و ۱۹۰ تماس بگیرند و برای کسب آخرین خبر‌های دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم، به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

همشهریان قمی در صورت مشاهده هرگونه علامتی در رابطه با ویروس «کرونا» در خود و افراد خانواده، می‌توانند به «مرکز‌های جامع سلامت» امام حسن عسکری (ع) در شهرک امام حسن عسکری (ع)، امام خمینی (ره) در بلوار شهید کریمی (بنیاد)، فرقانی در انتهای شیخ‌آباد، پردیس در پردیسان (خیابان ایمان)، خوراکیان در بلوار ۱۵ خرداد، بعثت در نیروگاه، شهدا در خیابان انقلاب اسلامی (چهارمردان)، پنبه‌چی در خیابان امام خمینی (ره) و جندقیان در خیابان زاویه مراجعه و خدمات «رایگان» دریافت کنند.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdccpiqs42bqxo8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما