پنجشنبه ۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۹
کد مطلب : 102984
منبع : قم نیوز

برپایی دسته عزاداری خادمان آستان قم به مناسبت شهادت امام کاظم(ع)

قم نيوز : مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) از برپایی دسته عزاداری خادمان حرم به مناسبت سالروز شهادت امام کاظم(ع) خبرداد و گفت: مراسم عزاداری حرم با سخنرانی آیت‌الله کاظم صدیقی و مداحی مهدی سلحشور برگزار می‌شود.
برپایی دسته عزاداری خادمان آستان قم به مناسبت شهادت امام کاظم(ع)
برپایی دسته عزاداری خادمان آستان قم به مناسبت شهادت امام کاظم(ع)
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام محسن آمره مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) با اشاره به اینکه حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) در سوگ شهادت امام موسی کاظم(ع) عزادار می‌شود، اظهار کرد: شنبه ۷ اسفند بعد از نماز عشاء مراسمی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین مؤمنی و مداحی حسن شالبافان و مهدی لیثی برگزار و این مراسم از شبکه استانی قم و صفحات اختصاصی آستان در شبکه‌های اجتماعی به نشانی astanqom@ به صورت زنده منعکس می‌شود.

آمره اضافه کرد: در صبح سالروز شهادت امام کاظم(ع)، دسته عزای خادمان و زائران حضرت فاطمه معصومه(س) رأس ساعت ۹ از مسجد امام حسن عسکری(ع) به طرف حرم مطهر بانوی کرامت حرکت خواهد کرد.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) گفت: در ظهر روز شهادت نیز قبل از نماز ظهر حجت‌الاسلام والمسلمین علی نظری منفرد سخنرانی خواهد داشت و عباس حیدرزاده به مداحی می‌پردازد.

وی ادامه داد: در شام شهادت امام کاظم علیه السلام نیز مراسمی با سخنرانی آیت الله کاظم صدیقی و مداحی مهدی سلحشور در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار و این مراسم نیز از شبکه استانی قم و شبکه های اجتماعی آستان به نشانی @astanqom به صورت زنده منعکس می شود.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcbw5b8arhbg9p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما