پنجشنبه ۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۳۴
کد مطلب : 102985
منبع : قم نیوز

موکب حرم حضرت معصومه(س) در کاظمین برپا می‌شود

قم نيوز : معاون فرهنگی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) با اشاره به اعزام خادمان حرم به کاظمین گفت: موکب آستان در روزهای شنبه و یکشنبه به مناسبت سالروز شهادت امام کاظم(ع) با توزیع دو وعده غذای گرم و یک وعده صبحانه، به زائران پدر بزرگوار حضرت معصومه(س) خدمات‌دهی می‌کند.
موکب حرم حضرت معصومه(س) در کاظمین برپا می‌شود
موکب حرم حضرت معصومه(س) در کاظمین برپا می‌شود
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام مهدی احمدی معاون فرهنگی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی گسترده برای شهادت امام کاظم(ع) اظهار کرد: به مناسبت سالروز شهادت امام هفتم(ع) موکب آستان بانوی کرامت در کاظمین، با اعزام جمعی از خادمان حرم مطهر به کاظمین برپا خواهد شد.

احمدی اضافه کرد: این موکب برای اولین سال در روزهای شنبه و یکشنبه مصادف با روز قبل و روز سالروز شهادت امام کاظم(ع) با پذیرایی و توزیع دو وعده غذای گرم و یک وعده صبحانه، به زائران پدر بزرگوار حضرت معصومه سلام الله علیها خدمات دهی می‌کند.

معاون فرهنگی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) گفت: علاوه بر برپایی موکب خادمان آستان مقدس دختر موسی بن جعفر(ع) در کاظمین، این خادمان به همراه پرچم آستان قم در دیگر اعتاب مقدسه نجف، کربلا و سامرا نیز حضور خواهند یافت.

وی ادامه داد: مراسم بدرقه خادمان آستان مقدس بانوی کرامت به کاظمین امروز در صحن امام هادی(ع) حرم حضرت معصومه(س) با حضور جمعی از مسئولان و مدیران این آستان مقدس برگزار شد.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcc4iqsp2bqxo8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما