قم نيوز : رئیس مرکز بسیج اساتید، نخبگان و مدیران حوزه علمیه قم با حجت‌الاسلام «جواد محدثی» پیشکسوت اهل قلم و فعال در عرصه تبلیغ مکتوب دیدار و از خدمات ارزشمند وی تجلیل کرد.
تجلیل مرکز بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم از حجت الاسلام «جواد محدثی»
تجلیل مرکز بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم از حجت الاسلام «جواد محدثی»
تجلیل مرکز بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم از حجت الاسلام «جواد محدثی»
رئیس مرکز بسیج اساتید، نخبگان و مدیران حوزه علمیه قم با حجت‌الاسلام «جواد محدثی» پیشکسوت اهل قلم و فعال در عرصه تبلیغ مکتوب دیدار و از خدمات ارزشمند وی تجلیل کرد.

تجلیل مرکز بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم از حجت الاسلام «جواد محدثی»
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام «سید حسن اکبری» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم و رئیس مرکز بسیج اساتید، نخبگان و مدیران حوزه علمیه قم با حجت‌الاسلام «جواد محدثی» پیشکسوت اهل قلم دیدار و با تقدیم هدایایی از خدمات ارزشمند وی در راستای پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی، ایثار و شهادت و مقاومت تجلیل کرد.

وی در این دیدار، با ارائه گزارشی از روند فعالیت‌های کانون نخبگان مرکز بسیج اساتید حوزه علمیه قم اظهار کرد: ۹ سال از تشکیل مرکز بسیج اساتید مدیران و نخبگان حوزه های علمیه قم می گذرد و در این مدت به محضر تمامی مراجع عظام تقلید و علما رسیدیم و ضمن ارائه گزارشی از روند کار و فعالیت ها، آن بزرگواران را در جریان اهم اقدامات این مرکز قرار داده ایم.



اکبری با گرامیداشت یاد و خاطره علامه مصباح یزدی و آیت الله محمد یزدی افزود: این دو عالم بزرگوار، مجاهد و نستوه، از فعال ترین علمای مانوس با تفکر انقلابی و بسیجی بودند.

وی همچنین با اشاره به تشکیل کانون نخبگان مرکز بسیج اساتید و نخبگان حوزه طی یک سال اخیر، عنوان کرد: از پیشکسوتان عرصه‌های شعر و ادب و یادداشت نویسی و نویسندگی در حوزه های علمیه آنطور که باید و شاید استفاده نشده و باید از این ظرفیت به شایستگی بهره برد. 

همچنین در ادامه حجت الاسلام و المسلمین جواد محدثی نیز با اشاره به ضرورت جهاد تبیین با قلم ابراز کرد:  همانطور که برای یک جوان در موضوعات مختلف از جمله نماز و حجاب و ... باید تغذیه فکری کرد، یکی از راهکارهای تغذیه فکری همین قلم نویسندگان است که با شیوه های جذاب، نسبت به آن اقدام نمایند.

وی با بیان اینکه در زمینه نماز و حجاب و امثالهم کار بسیار شده و کتاب های زیادی در حوزه انتشار یافته اما متاسفانه برخی از آنها فاقد جذابیت لازم است، افزود: در موضوع جهاد باید قلمی استفاده شود که انگیزه و تحول ایجاد کند، طرف مقابل را جذب نموده و قوی و تاثیر گذار در مخاطب باشد و درعین حال متون تولیدی کوتاه بوده و ملال آور نیز نباشد. 
محدثی گفت: طرح ها و ایده ها  در موضوعات مختلف بسیار است اما یا ضعیف است و یا به آن عمل نمی شود.

در این دیدار، حجت الاسلام برزگر مسئول کانون نخبگان مرکز بسیج اساتید حوزه علمیه قم و حجت الاسلام اسفندیاری از نخبگان مرکز بسیج اساتید حوزه نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcevw8zfjh87oi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما