شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۹
کد مطلب : 103013
منبع : قم نیوز

عزاداری عرب زبانان به مناسبت شهادت امام کاظم(ع) در قم

قم نيوز : مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) گفت: در شام شهادت امام کاظم(ع) مراسم عزاداری به زبان عربی در حرم مطهر با حضور عرب زبانان مقیم قم برگزار می شود.
عزاداری عرب زبانان به مناسبت شهادت امام کاظم(ع) در قم
عزاداری عرب زبانان به مناسبت شهادت امام کاظم(ع) در قم
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام محسن آمره مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) با اشاره به اینکه شهر قم به مناسبت سالروز شهادت پدر بزرگوار حضرت معصومه(س) به سوگ نشسته است، اظهار کرد: به مناسبت شهادت امام موسی کاظم(ع) مراسمی به زبان عربی در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می‌شود.

آمره اضافه کرد: این مراسم در روز یکشنبه ۷ اسفند مصادف با سالروز شهادت امام کاظم(ع) با سخنرانی سیدمحمد الطویرجاوی و مداحی ابوبشیر النجفی از کشور عراق در شبستان حضرت زهرا(س) واقع در صحن امام هادی(ع) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) خاطرنشان کرد: مراسم عزاداری عرب زبانان مقیم قم یکشنبه ۲۵ رجب بعد از نماز عشاء ساعت ۱۹ به وقت تهران و ۱۸:۳۰ به وقت کربلا برگزار و به صورت زنده از صفحات مجازی عرب زبان آستان مقدس حضرت معصومه(س) به نشانی haramqom.arabic پخش می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری به زبان فارسی در حرم مطهر عنوان کرد: در شام شهادت امام کاظم(ع) نیز مراسمی با سخنرانی آیت الله کاظم صدیقی و مداحی مهدی سلحشور در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار و این مراسم نیز از شبکه استانی قم و شبکه های اجتماعی آستان به نشانی @astanqom به صورت زنده منعکس می شود.

آمره عنوان کرد: در صبح سالروز شهادت امام کاظم(ع)، دسته عزای خادمان و زائران حضرت فاطمه معصومه(س) رأس ساعت ۹ از مسجد امام حسن عسکری(ع) به طرف حرم مطهر بانوی کرامت حرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcfymdymw6dxxa.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما