يکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 103039

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم منصوب شد

قم نيوز : شهردار قم در حکمی علی مؤمن حجازی را عنوان سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری منصوب کرد.
سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم منصوب شد
سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم منصوب شد
به گزارش قم نیوز سیدمرتضی سقائیان‌نژاد با صدور حکمی علی مؤمن حجازی را عنوان سرپرست جدید سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری منصوب کرد.

متن حکم شهردار قم به شرح زیر است:

نظر به‌مراتب تعهد و تجارب اجرایی، جنابعالی به‌موجب این حکم به‌عنوان “سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات” شهرداری قم منصوب می‌شوید؛ اهتمام در مسیر تحقق شهر هوشمند از طریق برقراری امنیت پایدار در حوزه فناوری اطلاعات، ارتقاء سطح تعامل‌پذیری سامانه‌ها، بهبود فرآیندهای خدمات‌رسانی به شهروندان به‌وسیله گسترش خدمات الکترونیکی و تأمین نیاز شهرداری و سازمان‌های وابسته از نظر پشتیبانی‌های مرتبط در چارچوب سند چشم‌انداز قم ۱۴۱۴ و برنامه راهبردی قم ۱۴۰۴ مورد تأکید و انتظار است.

امید است با اتکال به خداوند متعال در کنف عنایات حضرت ولی‌عصر (ارواحنا له الفدا) در مسیر تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی به رهبری مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و خدمت به زائرین و مجاورین بارگاه کریمه اهل‌بیت (سلام اله علیها) گام‌های مؤثری برداشته شود.

گفتنی است پیش‌ازاین کوروش محمد حسینی مسئولیت سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری را به عهده داشت که به‌عنوان مدیرکل آمار و فن‌آوری اطلاعات بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور انتخاب شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdss0fnyt0zz6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما