قم نيوز : استاندار قم گفت: با توجه به حال و هوای معنوی حاکم بر مناطق عملیاتی، پیش‌بینی برنامه‌های اثرگذار در سفر راهیان نور ضروری است.
پیش‌بینی برنامه‌های اثرگذار در سفر راهیان نور ضروری است
پیش‌بینی برنامه‌های اثرگذار در سفر راهیان نور ضروری است
به گزارش قم نیوز سید محمدتقی شاهچراغی در جلسه ستاد راهیان نور استان قم در سالن جلسات امام جواد (ع) استانداری قم اظهار داشت: برنامه راهیان نور فرصتی کم‌نظیر برای انتقال پیام و تبیین سیره شهیدان است.

وی با تاکید بر مردمی برگزار شدن برنامه راهیان نور تاکید کرد: لازم است از تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها برای هر چه بهتر برگزار شدن این برنامه استفاده شود.

شاهچراغی با اشاره به آثار و برکات معنوی بازخوانی خاطرات هشت سال دوران دفاع مقدس افزود: باید برنامه مدون و تأثیرگذاری برای برگزاری شایسته و مستمر «راهیان نور» اجرا شود.

وی همچنین با تاکید بر ضرورت همکاری و تعامل بین تمام دستگاه‌های اجرایی در برگزاری مقدمات و اجرای مؤثر برنامه‌های ستاد راهیان نور ادامه داد: با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا در کشور و در راستای حفظ سلامت عمومی مردم، اولویت بر اعزام متقاضیان به این مناطق با خودروی شخصی است.

استاندار قم خاطرنشان کرد: ستاد راهیان نور استان قم با همکاری بخش‌های دولتی، مقدمات مربوط به پذیرایی و اسکان افراد اعزامی از استان را مهیا کند.

شاهچراغی با اشاره به اینکه بازدید از مناطق عملیاتی جذابیت خاصی دارد، بیان کرد: مسئولان دستگاه‌ها نیز نباید از حضور در برنامه‌های راهیان نور بی نصیب بمانند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcepx8zfjh877i.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما