سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۴
کد مطلب : 103071
منبع : قم نیوز

دستگاه‌ها در حد توان برای احیای واحدهای تولیدی راکد تلاش کنند

قم نيوز : معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم با اشاره به مشکلات ناشی از تعطیلی واحدهای تولیدی بخاطر بدهی به بانک‌ها گفت: در شرایط اقتصادی که کشور با آن روبرو است تعطیلی یک واحد تولیدی ضربه‌ای به مردم و دولت است و دستگاه‌های مختلف باید در حد توان برای احیای واحدهای تولیدی راکد تلاش کنند.
دستگاه‌ها در حد توان برای احیای واحدهای تولیدی راکد تلاش کنند
دستگاه‌ها در حد توان برای احیای واحدهای تولیدی راکد تلاش کنند
به گزارش قم نیوز محسن امیدیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم در چهل و هشتمین نشست شورای گفت وگوی بخش خصوصی و دولت که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، اظهار کرد: پروژه مهم شهرک فناوری و اطلاعات استان باید به سرعت تعیین تکلیف و بدون هیچ مانعی واگذاری‌ها انجام شود و نباید دعوا و مشکلات بین برخی از مجموعه‌های دولتی و نیمه دولتی مانع پیشرفت این شهرک باشد.

امیدیان عنوان کرد: همه مباحث سخت افزاری و نرم‌افزاری این شهرک باید بررسی و با توجه به نیاز استان طرح‌هایی در این شهرک اجرایی شود، اداره‌کل فناوری اطلاعات استان نیز بر اساس یک راهبرد مباحث سخت افزاری و نرم افزاری آن را تعیین کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات ناشی از تعطیلی واحدهای تولیدی بر اثر بدهی به بانک‌ها گفت: در شرایط اقتصادی که کشور با آن روبرو است تعطیلی یک واحد تولیدی ضربه‌ای سنگین به دولت و مردم است و دستگاه‌های مختلف باید در حد توان برای احیای واحدهای تولیدی راکد تلاش کنند.

وی افزود: باید در زمینه حمایت از بخش خصوصی و واحدهای تولیدی همت کنیم و در ابتدا نیاز به ایجاد بانک اطلاعاتی داریم تا برای آینده واحدهای تولیدی برنامه‌ریزی کنیم و باید از سوی دبیرخانه شورای گفت وگوی بخش خصوصی و دولت مشخص شود که چند واحد تولیدی راکد شده و یا چند واحد تولیدی به چرخه فعالیت و اقتصاد بازگشته‌اند.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcjatevvuqeyyz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما