پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۶
کد مطلب : 103114
منبع : قم نیوز

بانوان شیمیدر قم به فینال لیگ برتر بسکتبال ایران صعود کردند

قم نيوز : تیم بسکتبال بانوان شیمیدر قم مقتدرانه و با کسب سه پیروزی متوالی در مرحله نیمه نهایی مسابقات فصل 1401 – 1400 لیگ برتر بسکتبال زنان ایران به فینال این بازی‌ها صعود کرد.
بانوان شیمیدر قم به فینال لیگ برتر بسکتبال ایران صعود کردند
بانوان شیمیدر قم به فینال لیگ برتر بسکتبال ایران صعود کردند
به گزارش قم نیوز شیمیدر قم در سومین بازی از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های این فصل لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور در سالن شهید کشوری به مصاف پالایش نفت آبادان رفت و با برتری 77 بر 51 در این مسابقه، سومین برد متوالی را کسب کرد و مقتدرانه راهی فینال شد.

با تصمیم شایسته متشرّعی سرمربی تیم بانوان شیمیدر، بازیکنان شروع کننده شیمیدرقم برای این دیدار آناهیس خداوردیان، کویی نان، شادی عبدالوند، کیمیا تهرانی و تینا عیسائیان بودند و این مسابقه به سرداوری مریم دهستانی، داور نخست سمانه دهقانی و داور دوم منصوره علی‌خانی برگزار شد.

در کوارتر نخست این دیدار تیم پرانگیزه و آماده شیمیدر قم همانند دو بازی گذشته اجازه خودنمایی به حریف نداد و با حساب 17 بر 7 صاحب برتری شد، ضمن اینکه کوارتر دوم این بازی هم 22 بر 12 به نفع شیمیدر تمام شد تا شاگردان شایسته متشرّعی در انتهای نیمه نخست 37 بر 19 پیروزی به رختکن بروند.

کوارتر سوم این دیدار نیز با تداوم برتری شیمیدر پیش رفت و شیمیدری‌ها 19 بر 13 صاحب برتری شدند، ضمن اینکه کوارتر چهارم با پیروزی 21 بر 19 شیمیدر همراه شد و تلاش دو تیم در پایان چهار زمان 10 دقیقه‌ای مسابقه به پیروزی 77 بر 51 شیمیدر منجر شد تا این تیم با سه برد متوالی راهی فینال شود.

بدین‌ترتیب شیمیدر قم برای کسب مقام قهرمانی فصل 1401 – 1400 مسابقات لیگ برتر بسکتبال زنان باشگاه‌های کشور باید در رقابت پایانی به مصاف تیم گروه بهمن تهران برود، تیمی که در مرحله مقدماتی نیز با آن هم‌گروه بود و در دیدارهای رفت و برگشت موفق به شکست بهمن شد.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdchzxnzk23nvzd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما