پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۲۳
کد مطلب : 10313

«یکی می‌خواد باهات حرف بزنه» به سینماهای قم رسید

قم نيوز : قم نیوز: سینما وتوس و شهرآفتاب فیلم سینمایی «یکی می‌خواد باهات حرف بزنه» را اکران کردند.
«یکی می‌خواد باهات حرف بزنه» به سینماهای قم رسید
به گزارش قم نیوز، فیلم سینمایی «یکی می‌خواد باهات حرف بزنه» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی فرشته مهدی‌پور در سینما وتوس و شهر آفتاب به روی پرده رفت.

پردیس سینمایی وتوس با اختصاص سه سانس در ساعت‌های ۱۷، ۱۹ و ۲۱ فیلم سینمایی «یکی می‌خواد باهات حرف بزنه» را اکران کرد.

این سینما همچنین فیلم سینمایی «تو و من» را در دو سانس و در ساعت‌های ۱۶ و ۲۱ و فیلم سینمایی «بوسیدن روی ماه» را در ساعت‌های ۱۸ و ۲۲ اکران می‌کند.

همچنین سینما «شهر آفتاب» نیز با اختصاص سه سانس و در ساعات ۱۶، ۱۸ و ۲۰ فیلم سینمایی «یکی می‌خواد باهات حرف بزنه» را اکران کرده است.

فیلم سینمایی «یکی می‌خواد باهات حرف بزنه» درباره زن و شوهری است که سال‌ها پیش از هم جدا شده‌اند و ثمره ازدواج آن‌ها که یک دختر شاد است و با مادر زندگی می‌کند، بروز یک سانحه باعث مرگ مغزی این دخترک می‌شود و پدر و مادرش در حال تصمیم‌گیری برای اهدای اعضای وی هستند.

شهاب حسینی، آناهیتا نعمتی، حمید رضا پگاه، یکتا ناصر، مرتضی کوهی، شهین تسلیمی، مجید درستی، سارا اسماعیل‌پور و هانیه غلامی از بازیگران این اثر سینمایی هستند.

یکتا ناصر برای بازی در این فیلم، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را در سی‌امین جشنواره فیلم فجر کسب کرد.

منوچهر هادی پیش از این ساخت فیلم سینمایی «قرنطینه» را بر عهده داشته است. وی تاکنون ساخت فیلم‌های تلویزیونی چون «پاپوش»، «روستای مرزی»، «بلندترین شب سال» و «چشم‌هایش» را بر عهده داشته است و مجموعه تلویزیونی «خداحافظ بچه» در سال جاری از وی در ایام ماه مبارک رمضان از سیما پخش شد.

انتها پیام/115/
https://qomnews.ir/vdchxxnz.23nvzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما