جمعه ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۶
کد مطلب : 103140

دشمن به دنبال وارونه نشان دادن حقایق جمهوری اسلامی است

قم نيوز : یکی از اساتید مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) گفت: هدف اصلی دشمنان وارونه نشان دادن حقایق جمهوری اسلامی ایران است و اکنون در جریان جنگ اوکراین نیز شاهد جهت‌گیری‌های متضاد آن‌ها هستیم.
دشمن به دنبال وارونه نشان دادن حقایق جمهوری اسلامی است
دشمن به دنبال وارونه نشان دادن حقایق جمهوری اسلامی است
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام محمدناصر سقای بی‌ریا ظهر امروز در همایش جهاد تبیین که در مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) برگزار شد، با اشاره به فرمایشات امام راحل(ره) در دیدار با مردم ابراز کرد: مقام معظم رهبری که به طور منظم هرسال در مناسبت‌های مختلف سخنانی را بیان می‌کنند، روشن ترین، محکم ترین، منطقی ترین و منطبق ترین سخنان با مسائل دینی، اجتماعی و سیاسی را مطرح می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه کلام رهبر معظم انقلاب حتی برای خود مردم ما نیاز به تبیین و تشریح است، افزود: چون خیلی از مردم فرصت نمی‌کنند سخنان رهبری را گوش دهند، پس ما باید واسطه‌ای برای بازگو و تبیین این سخنان باشیم.

سقای بی‌ریا عنوان کرد: دشمنان ما با ترفندها و هزینه‌های زیادی که می‌کنند، هدفشان وارونه جلوه دادن حقایق انقلاب ایران است همانطور که در جریان جنگ اوکراین وارونه‌سازی کردند و متضاد صحبت و جهت‌گیری می‌کنند و بهترین کار در مقابله با آنها جهاد تبیین است.

وی تاکید کرد: چون جمهوری اسلامی متکی به مردم است، همه ما موظف هستیم که برای خانواده، اقوام، آشنایان و دوستان خود تبیین کنیم و دست از این جهاد کبیر برنداریم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgtw9qzak9zq4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما