قم نيوز : رئیس مرکزبسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم با بیان بسیج اساتید در نظر دارد علمداری جهاد تبیین بر را برعهده گیرد،گفت: در صدد ایجاد تشکیلاتی هستم که امر رهبری پیرامون جهادتبیین را به سرانجام برساند.
بسیج اساتید حوزه علمیه علمداری جهاد تبیین را برعهده می‌گیرد
بسیج اساتید حوزه علمیه علمداری جهاد تبیین را برعهده می‌گیرد
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ سید حسن اکبری ظهر امروز در نشست هم اندیشی جهاد تبیین با محوریت فرهنگ و هنر که با حضور جمعی از مسئولین و اساتیدبسیجی در مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم برگزار شد، اظهار داشت: بسیج اساتید در نظر دارد علمداری جهاد تبیین بر را برعهده گیرد.

رئیس مرکزبسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم افزود: در صدد ایجاد تشکیلاتی هستم که بتوانیم امر رهبری پیرامون جهادتبیین را به سرانجام برساند.

وی با بیان اینکه باید با جهاد تبیین به مقابله با جریان تحریف پرداخت، تصریح کرد: موضوع فرهنگ و هنر نفوذ بسیاری در موضوع تبیین دارد و با خلق آثارهنری از زندگانی شهدا می‌توان بازخورد‌های بسیار مثبتی در جامعه به جای گذاشت.

رئیس مرکزبسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم در ادامه خاطرنشان کرد: دشمن امروز در حوزه هنر و فرهنگ تمام امکانات و ظرفیت خود را به کار گرفته تا با قدرت نرم فرهنگی به انقلاب ضربه بزند.

در ادامه این نشست دکترخزائی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد سازمان سینمایی کشور به بیان سخنانی پرداخت و سپس حجت الاسلام و المسلمین عبدالمجید مقامی نائب رئیس مجمع جامعه مدرسین و در ادامه تنی چند از مسئولین و اساتید بسیجی به تبادل نظرات و اطلاعات پرداختند.

لازم به ذکر است در این جلسه حجج اسلام ابولقاسمی عضو شورای هماهنگی ارتباطات ریاست جمهوری با حوزه و روحانیت، سعیدیان عضو مجلس خبرگان رهبری، حسینی نژاد رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلا، رستم نژاد معاون آموزش حوزه های علمیه، دکتر برومند مشاور سینمایی وزیر فرهنگ و ارشاد و دکتر امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور حضور داشتند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcd9s0fkyt0zf6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما