کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اپلیکیشن "زین‌العباد" با موضوع صحیفه سجادیه در قم رونمایی می شود

خبرگزاری تسنیم , 14 اسفند 1400 ساعت 16:29

مدیر موسسه و بنیاد بین‌المللی صحیفه سجادیه گفت: اپلیکیشن "زین العباد" با موضوع صحیفه سجادیه در قم رونمایی می شود.


به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ مرتضی وافی ظهر امروز در نشست خبری مدیر موسسه و بنیاد بین‌المللی صحیفه سجادیه که در سالن جلسات پژوهشگاه مطالعات تقریبی "مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی" برگزار شد، اظهار داشت: نشست مبلغان و فعالان صحیفه سجادیه روز پنج‌شنبه نوزدهم اسفندماه ساعت 9 تا 12 در سالن جلسات اداری مسجد مقدس جمکران برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره صحیفه سجادیه در موضوعات رسانه‌ای، کنگره ملی رسانه فرهنگی و ادبی امام سجاد(ع) و نیز برنامه رادیویی استانی "بهاری‌ترین نفس" بیان کرد: جشنواره صحیفه سجادی توسط دبیر این جشنواره دهقان نیری با موضوعات تصویرسازی متحرک و ... و در آینده‌ای نزدیک کنگره ملی رسانه فرهنگی و ادبی امام سجاد(ع) با حمایت و همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.

مدیر موسسه و بنیاد بین‌المللی صحیفه سجادیه تصریح کرد: برنامه رادیویی استانی "بهاری‌ترین نفس" در روز ولادت حضرت سجاد(ع) با تأثیرگذاری بر زندگی مردم در از موج 94.5fm و 14.67am پخش خواهد شد، مهم‌ترین خروجی برنامه این است که بتوانیم آثار آن را در جامعه ، اهالی رسانه و هنر با محوریت زندگی و سیره امام سجاد(ع) به حول قوه الهی مشاهده کنیم.

وافی با اشاره به سلسله مسابقات "پر پرواز ماست" که به مناسبت بزرگداشت مقام امام سجاد(ع) و تجلیل از صحیفه سجادیه برگزار خواهد شد، بیان کرد: مسابقات متعددی در ایام ولادت امام سجاد(ع) برگزار می‌شود.

وی گفت: اولین مسابقه توسط موسسه و بنیاد بین‌المللی صحیفه سجادیه از کتاب "تمنای کمال" به شرح حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج علی‌اکبری است که گزارشی از مکارم الاخلاق برگزار می‌شود.

مدیر موسسه و بنیاد بین‌المللی صحیفه سجادیه بیان کرد: این کتاب با اشاره به تأکیدات و توصیه‌های رهبر انقلاب در گام دوم انقلاب است؛ لازم به ذکر است که سوا لاتی از این کتاب در روز ولادت مطرح خواهد شد.

وافی ادامه داد: مسابقه دیگری با همکاری اداره نماز و قرآن مسجد مقدس جمکران با عنوان سلسله مسابقات "پر پرواز ماست" به  بزرگداشت مقام امام سجاد(ع) و تجلیل صحیفه سجادیه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: نشستی تحت شبکه هیئت و تشکل‌های مذهبی قم که مجموعاً دوازده سرخط دارند در اعیاد شعبانیه، روز سه‌شنبه هفدهم اسفندماه، هم‌زمان با نماز ظهر و عصر در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

مدیر موسسه و بنیاد بین‌المللی صحیفه سجادیه با معرفی "کتاب ماه و راه"، بیان کرد: این کتاب شرح دعای 44 صحیفه سجادیه است که تلاش شده است به زبان ساده قابل‌فهم ارائه شود.

وافی با اشاره به آماده‌سازی اپلیکیشن "زین العباد" خاطرنشان کرد: تفاهم‌نامه‌ای میان مرکز جهانی اطلاع‌رسانی آل بیت و موسسه و بنیاد بین‌المللی صحیفه سجادیه در ارتباط با تولید محتوا ، عناوین و موضوعات صحیفه سجادیه در حال انعقاد است که به آماده‌سازی " اپلیکیشن کامل با پشتیبانی های موفق" می‌پردازد، درواقع این اپلیکیشن می‌تواند یک مجموعه کاملی را در تلفن‌های همراه با عنوان "زین العباد" را داشته باشد.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 103167

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/103167/اپلیکیشن-زین-العباد-موضوع-صحیفه-سجادیه-قم-رونمایی-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir