قم نيوز : مدیر موسسه و بنیاد بین‌المللی صحیفه سجادیه گفت: اپلیکیشن "زین العباد" با موضوع صحیفه سجادیه در قم رونمایی می شود.
اپلیکیشن "زین‌العباد" با موضوع صحیفه سجادیه در قم رونمایی می شود
اپلیکیشن "زین‌العباد" با موضوع صحیفه سجادیه در قم رونمایی می شود
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ مرتضی وافی ظهر امروز در نشست خبری مدیر موسسه و بنیاد بین‌المللی صحیفه سجادیه که در سالن جلسات پژوهشگاه مطالعات تقریبی "مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی" برگزار شد، اظهار داشت: نشست مبلغان و فعالان صحیفه سجادیه روز پنج‌شنبه نوزدهم اسفندماه ساعت 9 تا 12 در سالن جلسات اداری مسجد مقدس جمکران برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره صحیفه سجادیه در موضوعات رسانه‌ای، کنگره ملی رسانه فرهنگی و ادبی امام سجاد(ع) و نیز برنامه رادیویی استانی "بهاری‌ترین نفس" بیان کرد: جشنواره صحیفه سجادی توسط دبیر این جشنواره دهقان نیری با موضوعات تصویرسازی متحرک و ... و در آینده‌ای نزدیک کنگره ملی رسانه فرهنگی و ادبی امام سجاد(ع) با حمایت و همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.

مدیر موسسه و بنیاد بین‌المللی صحیفه سجادیه تصریح کرد: برنامه رادیویی استانی "بهاری‌ترین نفس" در روز ولادت حضرت سجاد(ع) با تأثیرگذاری بر زندگی مردم در از موج 94.5fm و 14.67am پخش خواهد شد، مهم‌ترین خروجی برنامه این است که بتوانیم آثار آن را در جامعه ، اهالی رسانه و هنر با محوریت زندگی و سیره امام سجاد(ع) به حول قوه الهی مشاهده کنیم.

وافی با اشاره به سلسله مسابقات "پر پرواز ماست" که به مناسبت بزرگداشت مقام امام سجاد(ع) و تجلیل از صحیفه سجادیه برگزار خواهد شد، بیان کرد: مسابقات متعددی در ایام ولادت امام سجاد(ع) برگزار می‌شود.

وی گفت: اولین مسابقه توسط موسسه و بنیاد بین‌المللی صحیفه سجادیه از کتاب "تمنای کمال" به شرح حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج علی‌اکبری است که گزارشی از مکارم الاخلاق برگزار می‌شود.

مدیر موسسه و بنیاد بین‌المللی صحیفه سجادیه بیان کرد: این کتاب با اشاره به تأکیدات و توصیه‌های رهبر انقلاب در گام دوم انقلاب است؛ لازم به ذکر است که سوا لاتی از این کتاب در روز ولادت مطرح خواهد شد.

وافی ادامه داد: مسابقه دیگری با همکاری اداره نماز و قرآن مسجد مقدس جمکران با عنوان سلسله مسابقات "پر پرواز ماست" به  بزرگداشت مقام امام سجاد(ع) و تجلیل صحیفه سجادیه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: نشستی تحت شبکه هیئت و تشکل‌های مذهبی قم که مجموعاً دوازده سرخط دارند در اعیاد شعبانیه، روز سه‌شنبه هفدهم اسفندماه، هم‌زمان با نماز ظهر و عصر در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

مدیر موسسه و بنیاد بین‌المللی صحیفه سجادیه با معرفی "کتاب ماه و راه"، بیان کرد: این کتاب شرح دعای 44 صحیفه سجادیه است که تلاش شده است به زبان ساده قابل‌فهم ارائه شود.

وافی با اشاره به آماده‌سازی اپلیکیشن "زین العباد" خاطرنشان کرد: تفاهم‌نامه‌ای میان مرکز جهانی اطلاع‌رسانی آل بیت و موسسه و بنیاد بین‌المللی صحیفه سجادیه در ارتباط با تولید محتوا ، عناوین و موضوعات صحیفه سجادیه در حال انعقاد است که به آماده‌سازی " اپلیکیشن کامل با پشتیبانی های موفق" می‌پردازد، درواقع این اپلیکیشن می‌تواند یک مجموعه کاملی را در تلفن‌های همراه با عنوان "زین العباد" را داشته باشد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfvmdyew6dxya.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما