دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۳
کد مطلب : 103203
منبع : قم نیوز

تورهای متنوع قم‌گردی در نوروز ۱۴۰۱ برگزار می‌شود

قم نيوز : معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قم از برگزاری تورهای متنوع قم‌گردی درنوروز ۱۴۰۱ باحضور راهنمایان تخصصی گردشگری خبر داد.
تورهای متنوع قم‌گردی در نوروز ۱۴۰۱ برگزار می‌شود
تورهای متنوع قم‌گردی در نوروز ۱۴۰۱ برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز مهدی نصر اصفهانی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قم اظهار داشت: تورهای متنوع قم‌گردی نوروز ۱۴۰۱ با بهره‌مندی از ظرفیت آژانس‌های مسافرتی و سمن‌های گردشگری برگزار می‌شود. 

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قم در ادامه با اشاره به مشارکت بخش خصوصی در اجرای تورهای قم‌گردی با هدف معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان افزود: تورهای قم‌گردی شامل طبیعت‌گردی، بازدید از مراکز تفریحی و تاریخی، موزه‌ها و خانه موزه‌ها؛ کویرنوردی، گشت و گذار در تالاب‌ها، دریاچه نمک و کاروانسراهای تاریخی است.

وی در ادامه از راه‌اندازی سامانه تورهای گشت برای نام‌نویسی در تورهای قم‌گردی خبر داد و گفت: در این سامانه امکان دسترسی سریع، ایمن و ارزان به تمام جاذبه‌های گردشگری فراهم شده‌است تا مسافران با صرف زمان اندکی برای ثبت نام و تعیین مقصد، سفری به جاذبه گردشگری مورد درخواست خود داشته باشند.

نصر اصفهانی گفت: زائران، گردشگران و شهروندان قمی در ایام نوروز می‌توانند با مراجعه به نرم افزار تحت وب www.higasht.ir از خدمات گوناگون آن بهره‌مند شوند.
https://qomnews.ir/vdcgzw9qwak9zx4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما