سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب : 103222
منبع : قم نیوز

بازدید شهردار قم از روند ضبط مسابقه تلویزیونی «محیا»

قم نيوز : شهردار قم ضمن بازدید از روند برگزاری و ضبط مسابقه تلویزیونی محیا از دست‌اندرکاران این برنامه تقدیر و بر لزوم تبیین احکام اسلامی و ترویج سبک زندگی شهدا با استفاده از بستر رسانه تاکید کرد.
بازدید شهردار قم از روند ضبط مسابقه تلویزیونی «محیا»
بازدید شهردار قم از روند ضبط مسابقه تلویزیونی «محیا»
به گزارش قم نیوز سیدمرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم با حضور در استودیوی ضبط مسابقه تلویزیونی محیا از عوامل ساخت این برنامه تلویزیونی بابت ساخت اولین مسابقه تلویزیونی فاخر در استان قم تقدیر و تشکر کرد.

شهردار قم ضمن حضور در محل ضبط این مسابقه از روند اجرا و برگزاری آن بازدید و با تقدیر و تشکر از عوامل برگزاری این مسابقه، بر لزوم تبیین احکام اسلامی و ترویج سبک زندگی شهدا تاکید کرد.

مسابقه تلویزیونی محیا به عنوان اولین مسابقه تلویزیونی فاخر استان قم با هدف نهادینه کردن ارزش‌های اسلامی و ترویج احکام دینی شروع به کار کرده است.

سهیل اسعد فرد مسلمان شده آرژانتینی به عنوان مجری این برنامه انتخاب شده است و همچنین حجت‌الاسلام و المسلمین سید کاظم روح‌بخش نیز به عنوان کارشناس مذهبی در این مسابقه حضور دارد.

تهیه کننده و کارگردان مسابقه تلویزیونی محیا نیز از زحمات و حمایت‌های شهرداری قم در راستای برگزاری این مسابقه تقدیر و تشکر و لوحی را به پاس حمایت‌ و همکاری‌ شهرداری قم تقدیم وی کرد.

گفتنی است که این برنامه تلویزیونی در ایام ماه مبارک رمضان توسط یکی از شبکه های سراسری صدا و سیما پخش خواهد شد.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdchixnzi23nvid.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما