سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۲۹
کد مطلب : 103230

اجرای طرح “بوستان تراز” در ۱۴ بوستان شهر قم

قم نيوز : مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از اجرای طرح بوستان تراز در 14 بوستان شهر قم از 20 اسفندماه سال جاری خبر داد.
اجرای طرح “بوستان تراز” در ۱۴ بوستان شهر قم
اجرای طرح “بوستان تراز” در ۱۴ بوستان شهر قم
به گزارش قم نیوز مهدی کلانترزاده در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به برگزاری جلسه ویژه قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی، اجرای طرح بوستان تراز را به‌عنوان یکی از دغدغه‌های این قرارگاه دانست و اظهار داشت: با همکاری و همراهی سپاه، دستگاه‌های اجرایی، دستگاه‌های نظامی و انتظامی، پایگاه‌های بسیج، سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری و سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری، اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری و سایر بخش‌های مربوطه این مهم در حال انجام است تا بخشی از دغدغه‌های شهروندان قمی در خصوص فضای معنوی شهر برطرف شود.

وی با تأکید بر اهمیت همراهی سایر دستگاه‌های استانی در اجرای مطلوب طرح بوستان در تراز، ادامه داد: این طرح با محوریت مردم و شهروندان انجام خواهد شد و مدیران مدارس، معتمدین منطقه، ائمه جماعات و مدیر محله در آن نقش‌آفرینی خواهند داشت.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: طرح بوستان تراز از ۲۰ اسفندماه جاری در ۱۴ بوستان شاخص شهر مانند فدک، هاشمی، مهدی، علوی، غدیر، نیایش و چند بوستان دیگر به‌صورت عملیاتی آغاز خواهد شد.

وی ابراز داشت: هدف از این طرح آماده‌سازی بوستان‌ها برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان و جلب رضایت خانواده‌ها برای افزایش اطمینان خاطر آنان است تا شهروندان از حضور در این مراکز تفریحی خاطرات خوشی را برای خود رقم بزنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgww9qzak9zx4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما