قم نيوز : استاندار قم به همراه جمعی از مسئولان در سفر به استان خوزستان ضمن بازدید از اردوگاه شهید زین الدین، آخرین وضعیت طرح های عمرانی اقامتگاه های راهیان نور استان قم را بررسی کرد.
پیگیری استاندار قم برای تسریع در ساخت اقامتگاه‌های استان قم در مناطق راهیان نور
پیگیری استاندار قم برای تسریع در ساخت اقامتگاه‌های استان قم در مناطق راهیان نور
به گزارش قم نیوز سید محمد تقی شاهچراغی استاندار قم که به منظور بررسی آخرین وضعیت طرح های عمرانی اقامتگاه های استان در مناطق راهیان نور به استان خوزستان سفر کرده از آخرین وضعیت اردوگاه شهید زین الدین قم در شهر اندیمشک بازدید کرد.

استاندار قم در این سفر با پیگیری برخی از پروژه های فرهنگی و عمرانی استان قم با برخی از مدیران ارشد وزارت میراث فرهنگی و گردشگری، مسئولین راهیان نور کشور و قرارگاه امام رضایی ها دیدار و گفتگو داشت.

بازدید از موسسه روایت سیره شهدا مستقر در خرمشهر، گفتگو با جمعی از خادمان راهیان نور استان قم و حضور در برخی از یادمان های راهیان نور از دیگر برنامه های استاندار و هیات همراه در این سفر بوده است.

سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) استان قم و حجت الاسلام لقمان پور مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم در این سفر استاندار را همراهی می کنند.

گفتنی است از روزهای گذشته حضور کاروان های راهیان نور استان قم در مناطق عملیاتی خوزستان آغاز شده است و بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته پیش بینی شده است که 8 هزار نفر از شهروندان قمی در ایام عید نوروز در اردوهای راهیان نور حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcaaen6o49nwu1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما