جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۵۵
کد مطلب : 103292
منبع : قم نیوز

برگزاری تجمع «تنهایمان نگذارید» به بهانه امر به معروف مسوولان قم

قم نيوز : یک تجمع غیرقانونی و بدون مجوز عصر پنج شنبه 19 اسفند در میدان آستانه قم و به بهانه امر به معروف مسوولان قم برگزار شد.
برگزاری تجمع غیر قانونی و بدون مجوز «تنهایمان نگذارید» به بهانه امر به معروف مسوولان قم
برگزاری تجمع غیر قانونی و بدون مجوز «تنهایمان نگذارید» به بهانه امر به معروف مسوولان قم
به گزارش قم نیوز عصر پنج شنبه 19 اسفند 1400 تجمعی غیرقانونی به دعوت برخی گروه‌های امر به معروف و نهی از منکر در میدان آستانه قم برگزار شد.

در تبلیغات این تجمع که با عکس چند کودک و با عنوان «تنهایمان نگذارید» در کانال‌های مشخصی از پیام رسان ایتا پخش شده، آمده است: در پی هنجارشنکنی های مکرر در موضوع حجاب و عفاف و به ویژه برنامه ریزی هدفمند دشمن علیه فضای اسلامی شهر مقدس قم، «اجتماع امیدهای انقلاب» با حضور کودکان و نوجوانان و مردم غیور و دغدغه مند استان قم برگزار می شود.

در این تبلیغات برگزار کنندگان این تجمع قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی، ستاد حوزی احیاء فریقین، گروه طور سینا، مجموعه جهاد تببین، مجمع مطالبه گران قم، ستاد پیگیری مطالبات مردمی، مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر و مجموعه فرهنگی اندیشه ولایت عنوان شده است.

برگزاری تجمع غیر قانونی و بدون مجوز «تنهایمان نگذارید» به بهانه امر به معروف مسوولان قمپیگیری‌های خبرنگار قم نیوز نشان داده است که این تجمع از هیچ یک از مراجع صدور مجوز تجمعات و اجتماعات مجوزی نداشته است.

در زمان برگزاری این تجمع نیز برخوردی از سوی نیروهای امنیتی و انتظامی با برگزار کنندکان و افراد حاضر مشاهده نشد.

برخی از گروه‌های دعوت کننده به این تجمع غیر قانونی چندی قبل نسبت به شکایت از بازیگران نیز اقدام کرده بودند که پخش خبر آن شکایت در کشور سبب دامن زدن به قم هراسی شد.

مسوولان دستگاه‌های قضایی و امنیتی تاکنون واکنشی به تبلیغات و خبر برگزاری این تجمع غیر قانونی ابراز نکرده‌اند.

با توجه به ممنوعیت برگزاری هر گونه تجمع در قم به ویژه در ایام همه گیری کرونا، جای این سوال باقی است که چرا مقامات امنیتی و انتظامی و قضایی برخوردی با بانیان و حامیان این تجمع ها نمی کنند؟

انتهای پیام / 105
 
https://qomnews.ir/vdceox8zwjh87wi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما