شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۶
کد مطلب : 103295
منبع : قم نیوز

کلاهبرداری از طریق فروش لیزینگی خودرو در قم

قم نيوز : فردی که با شگرد فروش خودرو به صورت لیزینگی از ۱۲ شهروند قمی اخاذی کرده بود با تلاش کارآگاهان پلیس استان دستگیر شد.
کلاهبرداری از طریق فروش لیزینگی خودرو در قم
کلاهبرداری از طریق فروش لیزینگی خودرو در قم
به گزارش قم نیوز سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان قم گفت: در پی وصول ۱۲ فقره شکایت به پلیس آگاهی استان مبنی بر کلاهبرداری از طریق فروش خودرو به صورت لیزینگی و تحصیل مال از طریق نامشروع با شگرد سرمایه گذاری در امر خرید و فروش خودرو، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس استان قرار گرفت.

میرفیضی گفت: طی تحقیقات به عمل آمده از شاکیان مشخص شد متهم با راه اندازی دفتر و نمایشگاه اتومبیل و تشکیلات اداری، با مانور متقلبانه اعتماد افراد را جلب و با وعده پرداخت سود کلان وجوه مالباختگان را در مجموع به مبلغ ۱۵۶ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال دریافت کرده است.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: با توجه به این که فرار و متواری شدن متهم پرونده متصور بود کارآگاهان بلافاصله با هماهنگی مرجع قضایی استان او را دستگیر و ضمن تحقیق و مواجهه حضوری با شکات به اتهام انتسابی اعتراف کرد.

سردار میرفیضی گفت: سرانجام متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان و در نهایت با قرار قانونی روانه زندان شد.



انتهای پام / 106
https://qomnews.ir/vdchwxnzm23nvid.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما