دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۹
کد مطلب : 103355

یادواره شهدای بخش خلجستان قم برگزار شد

قم نيوز : یادواره شهدای بخش خلجستان قم با حضور خانواده معظم شهدا، مسئولان استان و اقشار مختلف مردم این بخش برگزار شد.
یادواره شهدای بخش خلجستان قم برگزار شد
یادواره شهدای بخش خلجستان قم برگزار شد
به گزارش قم نیوز مراسم یادواره ۳۷۵ شهید بخش خلجستان شب گذشته و همزمان با ۲۲ اسفند روز شهید، با حضور خانواده معظم شهدای این بخش، رزمندگان و ایثارگران، اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان، در سالن شهید چمران شهر دستجرد برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسین جوشقانیان، در این مراسم با گرامیداشت فرارسیدن ۲۲ اسفند روز شهید و با ادای احترام به ۳۷۵ شهید بخش خلجستان و خانواده‌های معظم آنان، اظهار داشت: فرهنگ جهاد و شهادت قدرت‌آفرین و عزت‌آفرین است و مصداق آن حاج قاسم سلیمانی عزیز است که به واسطه قدرتی که در جهان اسلام آفرید همه او را دوست دارند.

وی با بیان این که فرهنگ ایثار و شهادت هم بازدارنده از بدی‌ها و هم وادارنده به خوبی‌ها است، گفت: در این فرهنگ ۱۳ ساله مثل مهردادها و ۷۰ ساله ها مثل شهید کوچکی‌ها به فرهنگ سیدالشهداء (ع) تأسی کردند.

مدیر موسسه روایت سیره شهدا با بیان این که مردم عزیز ما و شهدا و ایثارگران، با پیروی از امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب، درس‌های عاشورا را زنده کردند، گفت: جایگاه و منزلت خانواده‌های شهدایی که امروز در عصر و زمان ما زندگی می‌کنند، کمتر از خانواده شهدای صدر اسلام نیست.

وی با تأکید بر این که شهید زنده است و در عالم برزخ که عالم مثال است اشراف بر دنیا دارد، اظهار کرد: این ما هستیم که باید به تاسی از سیره شهداء مثل شهدا عمل کنیم.

جوشقانیان در ادامه سخنان خود با اشاره به عملیات اخیر نیروی هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در موشک‌باران پایگاه رژیم صهیونیستی در منطقه اربیل عراق، گفت: اقتداری که امروز فرزندان سبزپوش سپاه در عرصه بین‌المللی ایجاد کردند و اخیرا هم دو پایگاه صهیونیستی را در اربیل عراق زدند، مدیون این شهداست.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcenx8znjh87xi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما