سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۲۵
کد مطلب : 103363

نباید اجازه داد مدعیان دروغین موضوع  مهدویت را خدشه دار کنند

قم نيوز : استاد حوزه علمیه قم گفت: کسانی که در دوران غیبت مدعی نیابت از جانب امام عصر(عج) دارند دروغگو هستند و نباید اجازه داد چنین افرادی موضوع مهدویت را خدشه دار کنند.
نباید اجازه داد مدعیان دروغین موضوع  مهدویت را خدشه دار کنند
نباید اجازه داد مدعیان دروغین موضوع مهدویت را خدشه دار کنند
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام سید حسین حسینی قمی شامگاه دوشنبه در مراسم سخنرانی حرم مطهر حضرت معصومه (س) با تبریک در پیش بودن نیمه شعبان با بیان اینکه قبل از ظهور امام زمان (عج) رفتارها بر اساس اندیشه‌های و سلیقه شخصی است اظهار داشت: در زمان ظهور معیار، قرآن قرار می‌گیرد و در این شرایط هیچ انسانی نمی‌تواند نظر خود را بر قرآن کریم مقدم کند.

وی با بیان اینکه امام زمان (عج) حقیقت قرآن است افزود: بر اساس آنچه در روایات آمده در عصر ظهور برخی‌ها می‌خواهند نظرات خود را بر امام تحمیل کنند و در ادامه با همین برداشت‌های ناصواب در برابر ایشان قرار می‌گیرند.

حجت الاسلام حسینی قمی، ابراز داشت: امروز نیز برخی‌ها در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی نظرات خود را بر قرآن مقدم می‌دانند و با تفسیرها و قرآئت های خود به موضوعات مختلف نگاه می‌کنند که این افراد مسیر گمراهی را در پیش گرفته‌اند.

این کارشناس مذهبی رسانه ملی اضافه کرد: برخی‌ها مطرح می‌کنند که موضوع حجاب در قرآن نیامده در حالی که این افراد تنها نگاه‌های سلیقه‌ای خود را نسبت به آیات قرآن کریم مطرح می‌کنند.

وی تصریح کرد: باید مراقب بود تا در عصر غیبت به جای آنکه تسلیم فرمایش امام شویم بدنبال مقابله و جنگ با حضرت نباشیم.

حجت الاسلام حسینی قمی، ابراز داشت: در ایام نیمه شعبان و دهه مهدویت باید معرفت خود را نسبت به ولایت اهل بیت عصمت و طهارت افزایش دهیم تا در زمان ظهور دچار سردرگمی و حیرانی نشویم‌.

استاد حوزه علمیه قم گفت: در دوران غیب می‌بایست مقوله امام شناسی را به درستی دنبال کنیم تا در روزگار ظهور حضرت حجت از غافلین نباشیم.

سخنران حرم مطهر حضرت معصومه (س) ادامه داد: کسانی که در دوران غیبت مدعی نیابت از جانب امام عصر (عج) دارند دروغگو هستند و نباید اجازه داد چنین افرادی موضوع مهدویت را خدشه دار کنند.

حجت الاسلام حسینی قمی، اضافه کرد: متأسفانه در این دوران شاهد هستیم افرادی با ادعاهای دروغین و با ترفندهای مختلف تلاش می‌کنند تا جوانان را منحرف و به بیراهه بکشانند.

وی تصریح کرد: شیعیان در طول تاریخ نسبت به مسئله ظهور امام زمان (عج) مراقب و هوشیار بودند که این مسیر باید ادامه یابد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcd9s0fsyt0zs6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما