پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۱
کد مطلب : 103407
منبع : قم نیوز

اژدهای هفت سر فساد و تیغ بران نهاد مردمی وزارت اطلاعات

قم نيوز : در شرایطی که از یک سو سردمداران آمریکایی و برخی دولت های همراه درصدد به زانو درآوردن مقاومت ایران اسلامی اند و در دیگر سو گروهی چپاول پیشه و غارتگر، دندان تیزکرده اند تا هر جا توانستند طعمه ای فراچنگ آوردند و در پستویی و کنجی آن را بدرند، سربازان گمنام امام زمان با چشم و گوش های باز و با تمام توان قد علم داشته اند تا در مواجهه با اژدهای هفت سر فساد بایستند و اجازه ندهند تا این شیادان و فرصت طلبان به اهداف پلید خود برسند.
اژدهای هفت سر فساد و تیغ بران نهاد مردمی وزارت اطلاعات
اژدهای هفت سر فساد و تیغ بران نهاد مردمی وزارت اطلاعات
به گزارش قم نیوز در سال های اخیر، موضوع فساد در ابعاد مختلف و به ویژه فساد اقتصادی از جمله مسائلی بوده که مورد توجه ویژه رهبری نظام و سایرکارگزان و عموم مردم قرار گرفته است.

شرایط و اقتضائات خارجی و فشار تحریمی دولت زورگوی آمریکا سبب شده تا برخی طمع داران به خزینه های بیت المال، تنگناهای ارزی و پولی و اوضاع اقتصادی را بهانه ای برای سودجویی و رانتخواری خود قرار دهند و بدون رعایت حال عمومی جامعه و مشکلات معیشتی مردم درپی انباشتن جیب خود باشند.

در چنین موقعیتی که از یک سو سردمداران آمریکایی و برخی دولت های همراه درصدد به زانو درآوردن مقاومت ایران اسلامی اند و در دیگر سو گروهی چپاول پیشه و غارتگر، دندان تیزکرده اند تا هر جا توانستند طعمه ای فراچنگ آوردند و در پستویی و کنجی آن را بدرند، سربازان گمنام امام زمان با چشم و گوش های باز و با تمام توان قد علم داشته اند تا درمواجهه با اژدهای هفت سر فساد بایستند و اجازه ندهند تا این شیادان و فرصت طلبان به اهداف پلید خود برسند.

بامرور براخبار و گزارش های رسانه ای می توان در ماهه ای گذشته به این نکته پی برد که ماموران کوشای وزارت اطلاعات با قدرت به عرصه های مختلف رودرویی با فساد در ابعاد و شکل های متفاوت ورود پیدا کرده اند.

دستگیری متعرضان به حقوق عامه، تبانی کنندگان و عواملی که درصدد اخلال جدی در بازارهای ارزی و پولی کشور و بهم زدن روند عادی وضعیت داخلی بوده و هستند نشانگر عزم جدی سربازان گمنام امام زما (عج) برای مقابله با نابکارانی است که درپشت جبهه ، راه خیانت و خباثت را درپیش گرفته اند.

اژدهای هفت سر فساد بی اندازه کریه، زشت رو،تبه کار، توانمند و درنده خوست و حیاتش به ریختن خون مردمان و دریدن گلوی آنان است ،مبارزه و به خاک درافکندن آن نیز نیروو توان و ایمان و ایثار بسیاری می طلبد. این اژدهای هفتاد رنگ هرساعتی به شکلی و رنگی در می آید و می تواند افراد و کسان بسیاری را آلوده و گرفتار تله های دیدنی و نادیدنی خود کند اما به شهادت و گواهی آمارها و اطلاعات، سربازان گمنام نهاد مردمی وزارت اطلاعات تاکنون ستبرو نستوه در مواجهه با اژدهای هفت سر فساد سربلند کرده و قوی پنجه و گرد با آن سینه به سینه شده اند.

بسیاری از مردم شاید ندانند که سردرآوردن از باندهای مافیایی و بهم پیوسته فساد مالی و اقتصادی کاری زمان برو طاقت فرساست چراکه این مارخوردگان افعی شده با اطلاع از چم و خم های قانون و با استفاده از راههای ریز و درشت آن ،تمام ردپاهای خرد و کلان را ازمیان برمی دارند و با بکارگماری افراد متفاوت در جاهای گوناگون تلاش می کنند سایه وار از دروازه های حراست و صیانت و نظارت حقوق عامه عبورکنند و چه بسا در موارد بسیاری "صورت ظاهر" هیچ ایراد و اشکالی هم ندارد و بجز تمرکز کارشناسی ووقت ساعت ها زمان و بررسی موشکافانه ، طریق دیگری برای نفوذ به زیرپوست زد و بندها وکشف  فسادها  درپیش نباشد. مجموعه اقدامات کارشناسی که با همسویی و همراهی دستگاه‌های انتظامی، قضایی و حراستی ازسوی وزارت اطلاعات در چندماهه گذشته برای مبارزه و منکوب کردن اژدهای فساد انجام شده است قابل توجه و ستودنی است.

این ستیز و کوشش البته درکنار و جوار اجرای سایرماموریت ها ووظایف ذاتی وزارت اطلاعات رو ی داده است .ماموریت هایی چون سرکوب کردن اشرار و تروریست ها و گروهک های عنود و لجوجی که در پی به آشوب کشیدن فضای امن و آرامش مردمند و یا رودرویی با دشمنان قسم خورده ای که به اشکال و انحا گوناگون بدنبال صدمه زدن به امنیت اجتماعی ،سیاسی و فرهنگی این کشور هستند.

خدمات و خیرمندی های آشکار و گفته شده و نشریافته وزارت اطلاعات دربرابر بخش های غیرقابل انتشار وویژه ای که امکان بازگویی آن درافکارعمومی نیست  یک دربرابر صد است .بسیاری از پرونده های به نتیجه رسیده و نهایت شده ای که توسط ماموران خدوم وزارت اطلاعات درعرصه های مختلفپیگیری گردیده به دلایل گوناگون و خاص حیثیتی، اخلاقی، انسانی، اسلامی و امنیتی هیچگاه در منظر مردم افشا نشده است.

آنان که با الفبای فعالیت ها و عملکردهای امنیتی و اطلاعاتی آشنایند می دانند که کار اطلاعاتی مستلزم وقت گذاری، شکیب ورزی و گذشت و خلوص است و در گره گاههای سخت و کلاف های پیچیده و بسیارفنی و تخصصی تنها ایمان و باور و امید و انگیزه های معنوی است که می تواند دستگیرو رهنمون ماموران کوشایی باشد که گاه مدت ها و شبانه روز در لابه لای پرونده ها و اوراق و صفحات نوشته و با چسباندن و الحاق مواردبه دست آمده بدنبال حل معماهای پیشاروی هستند.

بی تردید مردم قدرشناس ایران سپاسگزار برادران و خواهران خودند که در جامه سربازی امام زمان (عج) ناشناس و شهرت گریز درپی جلوگیری از یغمای بیت المال توسط مارهای خوش خط و خالی اند که گاهی درلباس دوست و آشنا، پیاده نظام اژدهای هفت سر فسادند.

نهاد مردمی وزارت اطلاعات به حمایت و پشت گرمی مردم همواره مستظهر و نیازمند است و بدون شک همراهی و همدلی های مردم، نقش موثری در افزونی اقتدار "سربازان گمنام " در نبرد با  اژدهای هفت سری دارد که درشراره های آتشین خود جز سوختن و نابودی جان و مال و دارایی مردم ، ره آورد دیگری ندارد.


انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdccx1qsm2bqx08.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما