يکشنبه ۷ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۳۴
کد مطلب : 103532
منبع : قم نیوز

۱۰ هزار مترمربع پارچه قاچاق در قم کشف شد

قم نيوز : مدیرکل تعزیرات حکومتی قم از کشف ۱۰ هزار و ۲۰۰ مترمربع پارچه قاچاق به ارزش ۳۹ میلیارد ریال در این استان خبر داد. َ
۱۰ هزار مترمربع پارچه قاچاق در قم کشف شد
۱۰ هزار مترمربع پارچه قاچاق در قم کشف شد
به گزارش قم نیوز مهدی ریاضی در گفت‌وگویی اظهار داشت: ماموران کاشف در حین کنترل خودروهای عبوری در محور کاشان ـ قم به یک دستگاه خودروی کمپرسی مظنون شدند، که پس از توقیف و بازرسی از این خودرو، مقدار ۱۰ هزار و ۲۰۰ مترمربع پارچه به ارزش ۳۹ میلیارد و ۸۸۲ میلیون و ۵۶۲ هزار و ۲۰ ریال را به ظن قاچاق کشف و سپس مراتب جهت سیر مراحل رسیدگی به اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.
 
 وی افزود: با تشکیل پرونده، شعبه اول ویژه رسیدگی به تخلف‌های قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان، ضمن احضار متهم، به دلیل ارائه نکردن مدارک مثبته گمرکی، اتهام قاچاق را محرز و مُسلم دانست.
 
وی اضافه کرد: متهم را علاوه بر ضبط محموله مکشوفه قاچاق به نفع دولت، با احتساب جزای نقدی بدل از ضبط خودرو، در مجموع به پرداخت مبلغ ۵۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.
 
ریاضی همچنین خاطر نشان کرد: بر اساس قانون، محموله مکشوفهِ قاچاق توسط مرجع کاشف، به اداره جمع‌آوری و فروش اموال تملیکیِ استان تحویل داده شد.



انتهای پیام / 106 
https://qomnews.ir/vdcbffb85rhbgsp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما