دوشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۴
کد مطلب : 103539
منبع : قم نیوز

مسیر تحول و پیشرفت قم ادامه می‌یابد

قم نيوز : شهردار قم، با اشاره به برنامه‌ریزی مدیریت شهری برای تداوم حرکت استان گفت: امسال نیز مسیر تحول و پیشرفت قم ادامه می‌یابد.
مسیر تحول و پیشرفت قم ادامه می‌یابد
مسیر تحول و پیشرفت قم ادامه می‌یابد
به گزارش قم نیوز سید مرتضی سقاییان‌نژاد ضمن تبیین ضرورت و اهمیت تلاش و خدمت‌رسانی به مردم، بر لزوم تداوم حرکت جهادی مجموعه شهرداری برای رفع کمبود‌ها و مشکلات شهر و ارتقای سطح کیفیت زندگی شهروندان تاکید کرد.

شهردار قم سال ۱۴۰۱ را دومین سال اجرای برنامه عملیاتی قم ۱۴۰۴ در افق ۲۰ ساله قم ۱۴۱۴ دانست و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در این سال نیز همچون سال‌های گذشته شاهد اجرا و تکمیل طرح‌های گوناگون شهری خواهیم بود و این نوید را به مردم خواهیم داد که حرکت تحول‌آفرین مجموعه شهرداری با وجود مشکلات موجود و به ویژه وضعیت اقتصادی لحظه‌ای از توقف نخواهد ایستاد.

سقائیان نژاد بودجه بیش از ۴۵ هزار میلیارد ریالی شهرداری قم در سال ۱۴۰۱ را متناسب با برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این سال عنوان کرد وگفت: امیدواریم با اجرای طرح‌های عمرانی که بیش از ۷۵ درصد بودجه سال را در برمی‌گیرد، بتوانیم بودجه را زودتر از موعد مقرر به صورت کامل محقق کنیم تا در اصلاحیه نیز مبالغ بیشتری را برای رشد و توسعه شهر در نظر بگیریم.

شهردار قم با بیان اینکه توجه به مباحث نرم‌افزاری و فرهنگی در سال ۱۴۰۱ از جمله اولویت‌های اجرایی مجموعه مدیریت شهری است، گفت: در کنار اجرای پرقدرت طرح‌های عمرانی و توجه به زیرساخت‌های سخت‌افزاری شهر، بُعد نرم‌افزاری آن نیز نیازمند تحول و ارتقا است که در برنامه دوم عملیاتی قم ۱۴۰۴ به آن توجه ویژه‌ای شده است و امسال نیز شاهد ارتقای بودجه بخش‌های فرهنگی و اجتماعی شهرداری به‌همین منظور بوده‌ایم.

سقائیان نژاد با تاکید بر استفاده از نگاه علمی و مبتنی بر دانش و تخصص در ماموریت‌های مختلف شهرداری گفت: راهبرد‌های اجرایی و عملیاتی باید مبتنی بر اصول و قواعد علمی و تخصصی خود دنبال شود تا شاهد اثربخشی بیشتر آن باشیم و امسال نیز که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین» نامگذاری شده است، این مهم باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

شهردار قم با تقدیر از تلاش‌های کارکنان شهرداری قم در سال ۱۴۰۰ و همچنین ستاد تسهیلات زایرین و خدمات سفر در ایام نیمه شعبان و نوروز ۱۴۰۱، ابراز امیدواری کرد تا در طول این سال نیز شاهد موفقیت‌های مجموعه شهرداری در عرصه‌های گوناگون خدمت به زایرین و مجاورین بارگاه منور حضرت فاطمه معصومه (س) باشیم.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcippaz3t1auw2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما