دوشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۵۴
کد مطلب : 103542
منبع : قم نیوز

اهدای ۶۹۶ تخته فرش به حرم حضرت معصومه (س)

قم نيوز : مدیر حرم مطهر بانوی کرامت از اهدای ۶۹۶ تخته فرش توسط بانیان و خیران به حرم مطهر خبرداد و گفت: در نوروز ۱۴۰۱ با توجه به حضور گسترده زائران، این فرش‌ها در بخش‌های مختلف حرم پهن شده است.
اهدای ۶۹۶ تخته فرش به حرم حضرت معصومه (س)
اهدای ۶۹۶ تخته فرش به حرم حضرت معصومه (س)
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام علی‌اشرف عبدی مدیر حرم مطهر بانوی کرامت گفت: از میلاد امیرالمؤمنین (ع) تا نیمه شعبان ۶۹۶ تخته فرش از طرف خیران و بانیان به حرم مطهر بانوی کرامت اهدا شد.

مدیر حرم مطهر بانوی کرامت گفت: از این تعداد ۸۶ تخته فرش توسط یک خانم پاکستانی اهدا شده است که در ایام میلاد حضرت علی (ع) در رواق‌های اطراف ضریح در بخش خواهران پهن شده است.

حجت‌الاسلام علی‌اشرف عبدی گفت: در ایام عید مبعث ۱۳۰ تخته فرش ۱۲ متری نیز به حرم مطهر حضرت معصومه (س) اهدا شده است که در شبستان امام خمینی (ره) مفروش شده است.

مدیر حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) گفت: در ایام ولادت امام زمان (عج) نیز ۴۸۰ تخته فرش ۶ متری توسط یک خیر به حرم مطهر بانوی کرامت اهدا شده است که در صحن امام رضا (ع) در زیر پای زائران قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام علی‌اشرف عبدی گفت: در نوروز ۱۴۰۱ با توجه به حضور گسترده زائران در حرم مطهر بانوی کرامت، این فرش‌ها برای استفاده زائران در بخش‌های مختلف حرم پهن شده است.

مدیر حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان نیز تعدادی از خیران اقدام به تهیه فرش برای حرم مطهر کرده اند که پس از وصول در صحن‌ها و رواق‌ها پهن خواهد شد.


انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcc01qsi2bqxp8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما