دوشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۲۹
کد مطلب : 103650

عاقبت دوری از خداوند به روایت حجت‌الاسلام ‌رفیعی

قم نيوز : استاد حوزه و دانشگاه گفت: دولت هایی که به آمریکا تکیه کردند همچون تار عنکبوت است و در اوج قدرت آنها را رها می کند همان گونه که صدام و قذافی را رها کرد، اگر تکیه گاه انسان خدا باشد می ماند و عزیز می شود.
عاقبت دوری از خداوند به روایت حجت‌الاسلام ‌رفیعی
عاقبت دوری از خداوند به روایت حجت‌الاسلام ‌رفیعی
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام ناصر رفیعی ظهر امروز در سلسله مباحث سخنرانی ماه مبارک رمضان در حرم بانوی کرامت اظهار داشت: آرزوهای دنیا سبب دوری انسان از اهداف اصلی و آخرت می‌شود.

وی افزود: حضرت زهرا(س)  فرمودند که شما علی را خانه‌نشین و امامت را کنار گذاشته و خلافت را جای آن گذاشتید، امیرالمومنین(ع) را حذف و دیگری را جای وی گذاشتید و کار شما همچون کسی است که بال پرنده را قیچی کند و بگوید پرواز کن، بال اسلام حضرت علی(ع) است.

استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: 50 مَثل در قرآن کریم آمده ‌و قرآن می فرماید مَثل کافران و کسانی که با خدا رابطه ندارند و می گویند خدا را از زندگی حذف کنیم همچون عنکوبتی است که به خانه اش تکیه می کند.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی عنوان کرد: بهترین معماران حیوانات هستند وهر حیوانی بهترین و محکم‌ترین خانه  را درست می کند ولی سس‌ترین خانه میان حیوانات و حشرات برای عنکبوت است.

رفیعی ادامه داد: دولت‌هایی که به آمریکا تکیه کردند همچون تار عنکبوت است و در اوج قدرت آنها را رها می‌کند همان گونه که صدام و قذافی و حامیانش را رها کرد، اگر تکیه گاه انسان خدا باشد می‌ماند و عزیز می شود.

وی تصریح کرد: کسی که رابطه اش با خدا کمرنگ و از خدا جدا شود همچون عنکبوتی است که تاری زده و سس‌ترین خانه ها از میان همه حشرات و حیوانات برای عنکبوت است.

استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر لزوم حرکت در مسیر رضای الهی خاطرنشان کرد: ما به خدا نیازمندیم و خدا به ما نیاز ندارد و اگر کسی تکیه گاهش غیر از خدا شد همچون کسی است که به تار عنکبوت تکیه کرده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccp1qsx2bqxe8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما