سه شنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۳
کد مطلب : 103664
منبع : قم نیوز

ثبت بیش از 51 هزار تماس با ندای امداد قم

قم نيوز : مدیر عامل جمعیت هلال احمر قم از بهره‌مندی 715 نفر از خدمات امدادی طرح ملی امداد و نجات نوروزی از 25 اسفند ماه سال 1400 تا 15 فروردین ماه سال جاری خبر داد و گفت: در این طرح نوروزی بیش از 51 هزار تماس با ندای امداد قم گرفته شده است.
ثبت بیش از 51 هزار تماس با ندای امداد قم
ثبت بیش از 51 هزار تماس با ندای امداد قم
به گزارش قم نیوز محمدرضا بهرامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم با اشاره به اینکه شهر قم یکی از شهرهای مذهبی و زائرپذیر کشور است و هر ساله در ایام نوروز هزاران نفر از مردم سراسر کشور به این شهر سفر می‌کنند گفت: طرح ملی امداد و نجات نوروزی 1401 به منظور ارائه خدمات امدادی به هموطنان  از 25 اسفند ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور کار خود را آغاز و تا 15 فروردین ماه سال جاری ادامه داشت.

وی افزود: 173 امدادگر و نجاتگر خواهر و برادر در قالب 36 تیم عملیاتی، 7 پایگاه ثابت و 4 پایگاه موقت و همچنین یک پایگاه امداد هوایی و یک تیم آنست با به کارگیری 14 خودروی نجات و آمبولانس به مسافران نوروزی خدمات امدادی ارائه کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم با اشاره به اینکه از ابتدای طرح ملی امداد و نجات نوروزی 51 هزار و 225 نفر با ندای امداد تماس حاصل کردند ادامه داد: در طی این تماس‌ها، 21 عملیات نجات و رهاسازی توسط امدادگران و نجاتگران مستقر در پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای سراسر استان انجام شد و 715 مصدوم به صورت سرپایی از خدمات امدادی بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdch-xnzk23nv-d.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما