پنجشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۱۹
کد مطلب : 103713

مسئولان محیط زیست در مسیر تامین سلامت جامعه محکم ایستادگی کنند

قم نيوز : نماینده مردم قم در مجلس با اشاره به برخی ناملایمت‌ها نسبت به سازمان حفاظت محیط زیست، گفت: مسؤولان و مأموران اجرایی این سازمان با وجود تمامی کمبودها و کاستی‌ها، باید برای انجام وظایف و رسالت‌های قانونی خود در جهت پاسداری از محیط زیست و تأمین سلامت جامعه محکم ایستادگی کنند.
مسئولان محیط زیست در مسیر تامین سلامت جامعه محکم ایستادگی کنند
مسئولان محیط زیست در مسیر تامین سلامت جامعه محکم ایستادگی کنند
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری در دیدار مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم و معاونان وی، اظهار کرد: بدون تردید همه دستگاه‌های اجرایی باید مسأله محیط زیست را به عنوان یکی از مسائل اولویت دار خود بدانند.

وی با بیان اینکه استان قم با شرایط اقلیمی سخت و بارگذاری زیاد صنعتی مواجه است، خاطرنشان کرد: در این شرایط که حقیقتا حفظ و حراست از طبیعت و محیط زیست کاری سخت و دشوار است، همه مردم و مسؤولان باید نسبت به بایدها و نبایدها زیست محیطی آگاه باشند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی موضوع حقابه های زیست محیطی استان را نیز مورد توجه قرار داد و گفت: مسؤولان ضمن بهره مندی از ظرفیت هایی همچون پساب تصفیه شده، باید نسبت به تأمین حقابه های استان اهتمام جدی داشته باشند.

وی در پایان با اشاره به برخی ناملایمات و نامهربانی‌ها نسبت به سازمان حفاظت محیط زیست، تصریح کرد: مسؤولان و مأموران اجرایی این سازمان با وجود تمامی کمبودها و کاستی‌ها، باید برای انجام وظایف و رسالت‌های قانونی خود در جهت پاسداری از محیط زیست و تأمین سلامت جامعه محکم ایستادگی کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccs1qs12bqxm8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما