يکشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب : 103749
منبع : قم نیوز

اجرای رینگ اصلی فاضلاب شرقی شهر قم از نیمه نخست امسال

قم نيوز : مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم از اجرای رینگ اصلی فاضلاب شرقی شهر قم از نیمه نخست امسال خبر داد.
اجرای رینگ اصلی فاضلاب شرقی شهر قم از نیمه نخست امسال
اجرای رینگ اصلی فاضلاب شرقی شهر قم از نیمه نخست امسال
به گزارش قم نیوز حسن بختیاری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم گفت: طی جلسه‌ای با حضور استاندار و معاونین او با موضوع بررسی مشکلات آب و فاضلاب استان قم، ظرفیت‌های شهر و استان و نیز چالش‌های موجود در دو حوزه آب و فاضلاب مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم گفت: اجرای رینگ اصلی فاضلاب شرقی شهر قم شامل بخشی از منطقه پردیسان و بخش‌های از شهر قم که دارای تراکم بالایی هستند از جمله مناطق انسجام، خیابان پانزده خرداد و خیابان شهید کریمی را بتواند جمع آوری کند و به نقطه تصفیه برساند در این جلسه تشریح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا این پروژه در نیمه نخست امسال آغاز شود.

بختیاری با اشاره به مبلغ مورد نیاز برای این پروژه بزرگ گفت: این پروژه حداقل نیازمند تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان است که امیدواریم از محل اعتبارات ملی و استانی تأمین شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم گفت: این پروژه قبل از پایان نیمه اول امسال شروع به کار خواهد کرد و از آنجا که پیش بینی می‌شود پروژه زمان بری باشد؛ امیدواریم با تخصیص به موقع اعتبارات تا دو سال آینده شاهد اتمام و بهره برداری از آن باشیم.



انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcbafb89rhbgzp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما