قم نيوز : در جلسه شورای فرهنگ عمومی که شامگاه دوشنبه در دفتر مقام معظم رهبری در قم برگزار شد، اعضا بر اولویت قرار دادن جهاد تبیین در دستگاه‌های عضو این شورا تاکید کردند.
جهاد تبیین باید در اولویت نخست دستگاه‌های اداری و فرهنگی قم قرار گیرد
جهاد تبیین باید در اولویت نخست دستگاه‌های اداری و فرهنگی قم قرار گیرد
به گزارش قم نیوز دویست و پنجمین نشست شورای فرهنگ عمومی استان قم شامگاه دوشنبه به ریاست آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) و با حضور حجت الاسلام محمدی عراقی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب در استان قم، استاندار و جمعی از مدیران کل استان برگزار شد.

در این جلسه  پس از بیان نقطه نظرات اعضای این شورا در باره ضرورت و فوریت جهاد تبیین، مصوب گردید که تمامی ادارات و دستگاه های عضو شورای فرهنگ عمومی استان، جهاد تبیین را به عنوان اولویت نخست طرح‌ها و برنامه‌های سازمان مطبوع خود در سال جاری قرار دهند و ضمن مطالعه محیط پیرامونی و وضعیت‌سنجی مخاطبان، طرح‌ها و برنامه‌های خود را برای سال ۱۴۰۱ به دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان ارائه کنند. 

همچنین با توجه به آمادگی موسسه تنظیم و نشر آثار مقام معظم رهبری برای تامین محتوای مورد نیاز در امر جهاد تبیین، توصیه گردید که دستگاه‌های عضو شورای فرهنگ عمومی استان علاوه بر استفاده از ظرفیت‌های پژوهشی داخلی خود، از ظرفیت و همکاری این موسسه نیز استفاده نمایند.

همچنین به‌منظور انسجام بیشتر و تسریع در اجرای طرح‌های مربوط به جهاد تبیین، مقرر گردید، کمیته‌ای در شورای فرهنگ عمومی استان با مسوولیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و عضویت نمایندگان دستگاه های عضو این شورا تشکیل شود.



انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcd5s0fjyt0z56.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما