چهارشنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۴
کد مطلب : 103804
منبع : قم نیوز

تبرکی حرم قم و مسجد جمکران در سفره افطار مددجویان

قم نيوز : مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم گفت: هزار پرس غذای تبرکی حرم حضرت معصومه (س) و هزار کیلوگرم گوشت گرم گوسفندی از نذورات مسجد مقدس جمکران نیز میان خانواده مددجویان کمیته امداد استان قم توزیع شده است.
تبرکی حرم قم و مسجد جمکران در سفره افطار مددجویان
تبرکی حرم قم و مسجد جمکران در سفره افطار مددجویان
به گزارش قم نیوز محسن مسعودیان راد، مدیرکل کمیته امداد استان قم، با بیان اینکه غذای متبرک حرم حضرت معصومه (س) در سال‌های گذشته نیز در بین نیازمندان توزیع می‌شد گفت: با هماهنگی‌های انجام شده، امسال هم هزار پرس غذای تبرکی این بارگاه ملکوتی با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در سفره مددجویان این نهاد در استان قرار گرفت.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم با اشاره به اینکه در آستانه هفدهم ماه رمضان، سالروز تأسیس مسجد مقدس جمکران به فرمان امام زمان (عج) نیز قرار داریم گفت: هزار کیلوگرم گوشت گرم گوسفندی از نذورات این مسجد مقدس نیز در بین همین تعداد خانوار از مددجویان این نهاد توزیع شد.

مسعودیان راد، از تولیت‌های محترم حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران قدردانی کرد و گفت: به برکت همراهی و حمایت مسئولان و خادمان این دو آستان مقدس، مددجویان این نهاد همواره از برکات و نذورات آن‌ها این دو حرم شریف متنعم شده اند.

شایان ذکر است کارت شماره ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۶۶۰۱۸ نزد صندوق امداد ولایت قم جهت واریز کمک‌های نقدی مردم و خیران نیکوکار در ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده است.




انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcdzs0foyt0zj6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما