جمعه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۲
کد مطلب : 104070
منبع : قم نیوز

حمایت ماهانه یک خیر از ۱۰۰ فرزند معنوی

قم نيوز : یک خیر با برپایی ضیافت کریمانه رمضان برای فرزندان معنوی خود حمایت از صد فرزند یتیم و محسنین دیگر را بر عهده گرفت.
حمایت ماهانه یک خیر از ۱۰۰ فرزند معنوی
حمایت ماهانه یک خیر از ۱۰۰ فرزند معنوی
به گزارش قم نیوز معاونت توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قم ضمن قدردانی از مردم نیکوکار و خیران استان در اطعام و احسان نیازمندان و یتیم نوازی در ماه مبارک رمضان به ویژه روز بیست و یکم گفت: علیرغم همه محدودیت‌های اقتصادی و مشکلات برگزاری مراسم در میدان آستانه خوشبختانه مردم نیکوکار استان خوش درخشیدند.

او از برگزاری مراسم ویژه جشن رمضان و افطاری برای فرزندان یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان باعنوان «ضیافت کریمانه رمضان به همت خیر و حامی مهربان» خبر داد و گفت: در ابتدای این ضیافت مجلل، مراسم جشن رمضان با برنامه‌های شاد و متنوع برای کودکان برگزار شد.

جوشقانیان با اشاره به اینکه این برنامه شاد و مفرح و افطاری ویژه و تشریفاتی، در مجتمع حضرت معصومه (س) برگزار شد،گفت: تمام هزینه‌های این ضیافت، توسط یکی از حامیان بزرگ کشوری پرداخت شده است.

او  گفت: در این مراسم ویژه ۱۰۰ نفر از ایتام و فرزندان محسنین به همراه مادرانشان شرکت کردند که در پایان مراسم نیز رضایت خود را اعلام و قدردانی کردند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قم گفت: پس از اینکه عکس‌های ضیافت کریمانه رمضان، بلافاصله بعد از مراسم برای حامی ارسال شد، این حامی نیکوکار طی تماس تلفنی اعلام کرد که حاضر است ماهانه یک میلیون ریال دیگر به ۱۰۰ فرزند یتیم و محسنین جدید واریز نماید.


انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcjaxevyuqeyyz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما