قم نيوز : یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی «حماس» گفت: قدس آزاد می شود و ملت فلسطین تا آزادی قدس خواهد ایستاد و ما در برابر کشورهایی که به اتکا به آمریکا در مسیر عادی سازی روابط با اسراییل گام بر می دارند خواهیم ایستاد و سرانجام پیروزی نهایی با ملت فلسطین است.
اسامه حمدان: جبهه مقاومت در مقابل عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خواهد ایستاد
اسامه حمدان: جبهه مقاومت در مقابل عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خواهد ایستاد
به گزارش قم نیوز اسامه حمدان  اسامه حمدان عضو ارشد جنبش حماس در سخنرانی پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه قم بیان کرد: در ابتدا سلام گرم خانواده های شهدای فلسطینی را به مردم بزرگ ایران اسلامی می رسانم و از حمایت های ایران در پاسخ به ندای امام راحل در مساله فلسطین و روز قدس قدردانی می کنم.

وی ادامه داد: امروز مسجد الاقصی و بیت المقدس به دلیل امتی که برای آن مبارزه می کنند و مجاهدینی که برای آن جنگ می کنند سرافراز ایستاده است و ما یقین داریم روزی در مسجد الاقصی نماز خواهیم خواند.

حمدان با بیان اینکه قدس بخاطر حمایت و پشتیبانی ملت های مسلمان و آزادی خواهان جهان به خود می بالد، گفت: دشمنان هر چه تلاش می کند تا امت اسلامی را از آرمان قدس دور کند اما مردم و ملت های مسلمان در کنار مردم فلسطین هستند.

وی اظهار داشت: هم اکنون در سرزمین های اشغالی درگیری شدیدی بین مردم و صهیونیست ها در جریان است و از ابتدای امروز دهها نفر زخمی و مجروح شدند اما فلسطینی ها با اقتدار تا آزادی قدس مقاومت خواهند کرد.

عضو ارشد جنبش حماس با بیان اینکه شهید سردار سلیمانی و سایر شهدای مقاومت همه در یک جبهه واحد قرار دارند، اضافه کرد: ما تا آزادی قدس مبارزه خواهیم کرد و جبهه مقاومت هر روز در حال اقتدار و قوی شدن و دشمن صهیونیستی در موضع ضعف است و پیروزی نهایی طبق وعده های الهی از آن مردم فلسطین است و روزی تمام ملت مسلمان نماز جمعه خود را در بیت المقدس اقامه خواهند کرد.



انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcefe8znjh877i.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما