شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۱
کد مطلب : 104179
منبع : قم نیوز

حضور کارگزاران در حج به دلیل کاهش سهمیه زائران به حداقل برسد

قم نيوز : آیت‌الله جعفر سبحانی گفت: با توجه به کاهش سهمیه زائران در مراسم حج امسال تلاش کنید حضور عوامل بعثه‌ها و کارگزاران به حداقل برسد.
حضور کارگزاران در حج به دلیل کاهش سهمیه زائران به حداقل برسد
حضور کارگزاران در حج به دلیل کاهش سهمیه زائران به حداقل برسد
به گزارش قم نیوز آیت‌الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید قم در دیدار حجت‌الاسلام سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با خاص توصیف کردن حج امسال گفت: شرط انجام حج براساس آیه قرآن استطاعت است.

او گفت: اگرچه سهمیه کشور‌های اسلامی و به دنبال آن جمهوری اسلامی ایران در حج پیش رو کاهش یافته است اما تلاش کنید که حضور عوامل بعثه‌ها و کارگزاران به حداقل برسد.

آیت‌الله سبحانی گفت: بسیاری از زائران سال‌های متمادی در انتظار سفر معنوی حج تمتع هستند، به‌جاست که تعداد بیشتری از زائران که سال‌ها منتظر حضور در سرزمین وحی نشسته‌اند به این سفر معنوی اعزام شوند.

او همچنین بر توجه به آموزش زائران در شرایط فعلی تاکید کرد و گفت: به همه زائران توصیه کنید که به قوانین مرتبط کشور عربستان احترام بگذارند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه هر سال صد‌ها هزار زائر در کشور عربستان حضور پیدا می‌کنند، گفت: لازم است اخلاق میزبان را یاد گرفته و با در نظر گرفتن شرایط آن کشور، زائران با عزت بروند و با عزت بازگردند.


انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcjaxevhuqeyvz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما