پنجشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب : 104266
منبع : قم نیوز

۱۶۰ اثر از آیت الله «شیخ محمد یعقوبی» در نمایشگاه کتاب تهران عرضه شد

قم نيوز : نماینده تام الاختیار آیت الله العظمی یعقوبی در ایران اظهارداشت: بیش از ۱۶۰ اثر مکتوب و دیجیتال آیت الله «شیخ محمد یعقوبی» در سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به نمایش درآمده است.
۱۶۰ اثر از آیت الله «شیخ محمد یعقوبی» در نمایشگاه کتاب تهران عرضه شد
حجت الاسلام و المسلمین شیخ «قیس طائی» گفت: دفتر آیت الله یعقوبی با بیش از ۱۶۰ عنوان کتاب در سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور پیدا کرده است.

وی افزود: از مجموع ۱۶۰ عنوان کتاب، ۱۲۰ کتاب از آثار آیت الله یعقوی در موضوعاتی مانند معارف و اخلاق اسلامی، فقه و اصول، سیره و تراجم، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و … است و مابقی، آثار اندیشمندان و نویسندگان دیگر درباره آثار و اندیشه های ایشان است.
وی افزود: از ویژگی های غرفه دفتر آیت الله یعقوبی در سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، آثار جدید ایشان و برخی از نویسندگان است که در سال جاری و سال گذشته منتشر شده است.

مدیر دفتر آیت الله یعقوبی در قم گفت: آثاری مثل “من نور القرآن”، “المعالم الفکریه” و کتاب های دیگر. همچنین در این نمایشگاه نرم افزار آثار آیت الله یعقوبی در موضوعات گوناگون عرضه شده است.
وی گفت: علاقمندان برای بازدید از غرفه آثار آیت الله یقعوبی در نمایشگاه کتاب تهران واقع در مصلی امام خمینی، بخش بین الملل و کتب عربی، به غرفه ۴۳ مراجعه کنند.

حضور رئیس نمایشگاه کتاب تهران و معاون وزیر فرهنگ  در غرفه آیت الله یعقوبی
همچنین رئیس سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و دکتر احمدوند معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در غرفه انتشارات دارالصادقین و دیدن آثار آیت‌الله العظمی شیخ محمد یعقوبی در اولین روز نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور یافتند.

سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب عصر روز سه شنبه ۲۰ اردیبهشت با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر کشور لبنان، متولیان و دست اندرکاران فرهنگی کشور و ناشران ۳۰ کشور در مصلای امام خمینی (ره) طی آیینی گشایش یافت.

این نمایشگاه از روز چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه برای عموم آغاز به کار کرد و علاقه مندان می‌توانند از ساعت ۱۰ تا ۲۰ به مصلای تهران مراجعه کنند.

انتهای پیام / 105
https://qomnews.ir/vdcg3t9q3ak9zx4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما