دوشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۶
کد مطلب : 104352
منبع : قم نیوز

۳۱ اردیبهشت آخرین فرصت ثبت نام آزمون اختصاصی کارشناسی ارشد

قم نيوز : معاون آموزش و پژوهش دانشکده صداوسیمای قم اعلام کرد طلاب علاقه‌مند فقط تا ۳۱ اردیبهشت فرصت دارند در آزمون اختصاصی کارشناسی ارشد دانشکده صداوسیمای قم ثبت نام کنند.
۳۱ اردیبهشت آخرین فرصت ثبت نام آزمون اختصاصی کارشناسی ارشد
۳۱ اردیبهشت آخرین فرصت ثبت نام آزمون اختصاصی کارشناسی ارشد
به گزارش قم نیوز حسنی سعدی با اشاره به چهار رشته آزمون تولید سیما، ادبیات نمایشی(فیلمنامه نویسی)، علوم ارتباطات اجتماعی و دین و رسانه گفت: برای آشنایی علاقمندان با این رشته‌های تحصیلی و منابع پیشنهادی آزمون، دوره‌هایی طراحی شده که به صورت مجازی از ۲۶ اردیبهشت به مدت سه روز برگزار می‌شود.

معاون آموزش و پژوهش دانشکده صداوسیمای قم با اشاره به تماس‌های مکرر مبنی بر محدودیت سنی اعلام شده در اطلاعیه آزمون (۳۰ سال)،گفت: متقاضیان بالای ۳۰ سال هم می‌توانند در آزمون کتبی شرکت کنند و پذیرش نهایی این دسته از افراد، منوط به کسب امتیاز لازم در مصاحبه تخصصی و همچنین وجود ظرفیت پذیرش است. لکن به دلیل شرایط سنی، امکان استخدام این دسته از متقاضیان در صدا و سیما وجود ندارد.

حسنی سعدی امکان استخدام در سازمان صدا و سیما و بهره مندی از کمک هزینه تحصیلی به صورت وام را از جمله مزایای تحصیل در این دانشکده اعلام کرد.

معاون آموزش و پژوهش دانشکده صداوسیما ـ قم در پایان با بیان این که علاوه بر دانش آموختگان سطح دو حوزه‌های علمیه، فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی مؤسسات آموزش عالی مورد تأیید حوزه علمیه هم می‌توانند در آزمون شرکت کنند، گفت: علاقمندان برای اطلاع از جزئیات بیشتر و برنامه دوره‌های آمادگی آزمون و همچنین ثبت نام، به سایت دانشکده صدا و سیما ـ قم (دین و رسانه) به آدرس qomirib.ac.ir مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۰۲۵۳۲۹۰۴۰۰۶ و شماره پیام رسان‌های فضای مجازی ۰۹۰۲۳۹۰۴۹۰۸ ارتباط برقرار کنند.


انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdccp0qsi2bqx18.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما