کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم تاکید کرد؛

لزوم مشارکت دستگاه های اجرایی وفرهنگی قم در برنامه های دهه کرامت

خبرگزاری مهر , 26 ارديبهشت 1401 ساعت 20:37

معاون هماهنگی امور زائرین استاندار قم بر لزوم مشارکت دستگاه های اجرایی و فرهنگی در برنامه های دهه کرامت و ایام رحلت امام خمینی(ره) در قم تاکید کرد.


به گزارش قم نیوز ابوالقاسم مقیمی عصر یکشنبه در جلسه ستاد تسهیلات زائرین ویژه دهه کرامت و ایام چهاردهم و پانزدهم خرداد که در سالن کرامت استانداری برگزار شد اظهار داشت: میزبانی از زائران در دهه کرامت و همچنین ایام رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی باید به شکل مطلوبی صورت گیرد.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم ابراز داشت: در این راستا باید از همکاری تمامی دستگاه‌ها، نهادها، ظرفیت مردمی و هیأت مذهبی استفاده کرد.

وی بر بازنگری در خصوص ارتقا کیفیت خدمات حمل و نقل جاده‌ای، نمازخانه‌های بین راهی و ساماندهی سرویس‌های بهداشتی توسط اداره کل حمل و نقل جاده‌ای و فرمانداری قم تاکید کرد.

مقیمی گفت: بازرسی‌ها و نظارت در خصوص توزیع اقلام غذایی به ویژه تأمین آرد نانوایی‌های جمکران و اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) در این ایام باید تقویت شود.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم تاکید کرد: دستگاه‌های فرهنگی در مناسبت‌های ملی و مذهبی باید برای خدمت رسانی به زائران و مجاوران وارد میدان شوند و نباید انتظار داشت فقط شهرداری در این زمینه کم کاری‌های این دستگاه‌ها را به دوش بکشد.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 104358

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/104358/لزوم-مشارکت-دستگاه-های-اجرایی-وفرهنگی-قم-برنامه-دهه-کرامت

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir