دوشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۷
کد مطلب : 104358
معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم تاکید کرد؛

لزوم مشارکت دستگاه های اجرایی وفرهنگی قم در برنامه های دهه کرامت

قم نيوز : معاون هماهنگی امور زائرین استاندار قم بر لزوم مشارکت دستگاه های اجرایی و فرهنگی در برنامه های دهه کرامت و ایام رحلت امام خمینی(ره) در قم تاکید کرد.
لزوم مشارکت دستگاه های اجرایی وفرهنگی قم در برنامه های دهه کرامت
لزوم مشارکت دستگاه های اجرایی وفرهنگی قم در برنامه های دهه کرامت
به گزارش قم نیوز ابوالقاسم مقیمی عصر یکشنبه در جلسه ستاد تسهیلات زائرین ویژه دهه کرامت و ایام چهاردهم و پانزدهم خرداد که در سالن کرامت استانداری برگزار شد اظهار داشت: میزبانی از زائران در دهه کرامت و همچنین ایام رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی باید به شکل مطلوبی صورت گیرد.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم ابراز داشت: در این راستا باید از همکاری تمامی دستگاه‌ها، نهادها، ظرفیت مردمی و هیأت مذهبی استفاده کرد.

وی بر بازنگری در خصوص ارتقا کیفیت خدمات حمل و نقل جاده‌ای، نمازخانه‌های بین راهی و ساماندهی سرویس‌های بهداشتی توسط اداره کل حمل و نقل جاده‌ای و فرمانداری قم تاکید کرد.

مقیمی گفت: بازرسی‌ها و نظارت در خصوص توزیع اقلام غذایی به ویژه تأمین آرد نانوایی‌های جمکران و اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) در این ایام باید تقویت شود.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم تاکید کرد: دستگاه‌های فرهنگی در مناسبت‌های ملی و مذهبی باید برای خدمت رسانی به زائران و مجاوران وارد میدان شوند و نباید انتظار داشت فقط شهرداری در این زمینه کم کاری‌های این دستگاه‌ها را به دوش بکشد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdciw5azvt1aup2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما