سه شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب : 104369

عمق‌بخشیدن به فعالیت‌های صنعتی در قم دنبال می‌شود

قم نيوز : رییس سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت قم گفت: طی‌سال‌های اخیر بخش صنعت قم با رشد خوبی از نظر کمی مواجه بوده‌است‌ و اکنون زمان آن است که در کنار این بُعد به موضوع عمق بخشی به فعالیت‌های صنعتی در استان نیز توجه شود.
عمق‌بخشیدن به فعالیت‌های صنعتی در قم دنبال می‌شود
عمق‌بخشیدن به فعالیت‌های صنعتی در قم دنبال می‌شود
به گزارش قم نیوز اکبر ابدالی رییس سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت قم بیان کرد: افزایش تعداد واحدهای صنعتی، تنوع محصولات تولید شده و نیاز کارخانه‌ها به نیروی انسانی همه نشان از آن دارد که بخش صنعت قم از نظر کمی با رشد چشمگیری مواجه‌شده و اکنون نیاز است که علاوه بر آن به بحث عمق بخشی به فعالیت‌های صنعتی در استان به صورت ویژه توجه شود.

وی افزود: سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت قم تلاش می‌کند تا علاوه بر تقویت زیرساخت‌های لازم برای گسترش فعالیت‌های صنعتی و تولیدی در استان،‌ بستر مورد نیاز برای بالا بردن سطح کیفی محصولات تولید شده در این استان را بیش‌ازپیش ارتقا دهد.

وی ادامه داد: از جمله اقدام‌های مورد نظر سازمان صنعت ، معدن و تجارت قم در این رابطه،‌ حمایت‌ عملی از واحدهای صنعتی موجود در استان برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای و بالا بردن کیفیت محصولاتی است که تولید می‌کنند.

ابدالی گفت:‌ در همین رابطه تسهیل فرآیند ایجاد واحدهای صنعتی دانش‌بنیان،‌ پاک، کم‌آب‌بر و دارای فناوری‌های به‌روز از جمله برنامه‌هایی است که سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت قم برای عمق بخشی به فعالیت‌های صنعتی در این حوزه مهم اقتصادی دنبال می‌کند.

وی با اشاره به این‌که مجوز فعالیت صنایع جدید با حساسیت بالا نسبت به مسائل زیست محیطی در قم صادر می‌شود، افزود: تدوین سند سیاستی در خصوص نحوه انجام فعالیت‌های صنعتی در استان قم از جمله برنامه‌های مهمی است که اجرای آن را با همکاری همه دستگاه‌های متولی دنبال می‌کنیم.

در بخش صنعت قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمودآباد، درودگران، فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است که هر کدام از آنها موقعیت ممتازی برای توسعه سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال دارد.


انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcaiyn6o49nwe1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما