سه شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۸
کد مطلب : 104379

۴۱ درصد جمعیت شهر قم زیر پوشش شبکه فاضلاب است

قم نيوز : مدیرعامل آبفای قم گفت: ۴۱ درصد جمعیت شهر قم زیر پوشش شبکه فاضلاب است که امیدواریم با کمک مسئولان و نمایندگان مجلس بتوانیم ظرفیت‌های لازم را برای توسعه این بخش ایجاد کنیم.
۴۱ درصد جمعیت شهر قم زیر پوشش شبکه فاضلاب است
۴۱ درصد جمعیت شهر قم زیر پوشش شبکه فاضلاب است
به گزارش قم نیوز مهندس حسن بختیاری در بازدید احمد امیرآبادی نماینده قم در خانه ملت از شرکت آب و فاضلاب استان یکی از نیازهای اساسی توسعه شهری را توجه به موضوع جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب دانست و گفت: متأسفانه در این بخش با عقب‌ماندگی‌هایی مواجه هستیم و در این زمینه جزو رتبه‌های آخر شهرهای کشور قرار داریم.

وی متوسط کشوری پوشش جمعیتی بخش فاضلاب را ۵۲ درصد اعلام و خاطرنشان کرد: این رقم در شهر قم ۴۱ درصد است که امیدواریم با کمک مسئولان و نمایندگان مجلس بتوانیم ظرفیت‌های لازم را برای توسعه این بخش ایجاد کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با بیان اینکه در مناطقی که بلندمرتبه‌سازی صورت گرفته دچار مشکل هستیم، اظهار داشت: در حال حاضر نیز تصفیه‌خانه‌های فاضلاب با تمام ظرفیت در مدار قرار دارند و اگر شبکه جدید ایجاد کنیم با چالش مواجه خواهیم شد.

معاونین شرکت آب و فاضلاب استان نیز در ادامه این جلسه به بیان برخی از چالش‌های پیش رو پرداختند. کمبود آب در استان و وارد مدار کردن چاه‌های داخل شهر، هزینه‌های سنگین انتقال آب سد کوچری به روستاهای استان، مشکلات برخی از مناطق شهر به دلیل عدم اجرای شبکه فاضلاب و کمبود اعتبارات در این بخش، عدم پرداخت مطالبات توسط برخی از نهادها و… از جمله مشکلاتی بود که در این جلسه مطرح شد و امیرآبادی نیز برای رفع برخی از مشکلات قول مساعد داد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbzab89rhbgfp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما